Terecht?

Discussie in 'De lounge' gestart door monkeylove, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik heb mijn dochter net de omgang met haar oh zo "lieve" oom verboden. Ze is dan wel 19 maar ze wist zelf ook niet meer wat ze moest doen.
    Hij heeft zwaar borderline en woont hier vlakbij in een caravan. Maar het is zo'n engerd.
    Is nooit op haar verjaardagen geweest maar denkt wel een mening over mij (haar moeder) te kunnen geven.
    Hij zit zwaar slecht te praten over mij tegen haar terwijl ik hem serieus al een jaar of 16 niet echt meer gesproken heb.
    Hij weet geen donder van me maar hij verteld mijn dochter dat ik vreemd ging toen ik met haar vader was en allemaal van die rare dingen. En dat hij een hekel aan me heeft. Ook zo grappig. Hij melde me wel aan op facebook en vroeg of ik een keer mee naar de dierentuin ging met zijn zoon en een maand later heeft hij me eruit gegooid. Waarom weet ik niet, maar zal wel een spin in zijn hoofd hebben gehad ofzo.
    Maar goed, hij verketterd mij echt tegenover mijn dochter en wat ze ook zegt dat ze dat niet leuk vind, hij stopt niet :(
    Ik heb gezegd dat ik niet meer wil dat ze met hem omgaat. Ik wil het echt niet hebben. Ik heb geeneens zin om met hem de confronotatie aan te gaan want het is een ontzettend heetgebakerd mannetje met allemaal eigenbedachte kronkels in zijn hoofd.
    Vinden jullie het terecht dat ik de omgang verbied? Ik ben echt zooooo boos!!! Ik heb ook gezegd dat ze het er met haar vader over moet hebben maar goed, dat is ook een slappe zak als het er op aan komt ... zucht ...

2. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

15 feb 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het wel terecht dat je liever niet wil dat ze met hem omgaat.
    Maar hoe heb je het op de dochter overgebracht?
    Dat je liever niet wil dat ze met hem omgaat? Of dat ze hem echt niet meer mag zien?

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik snap het wel..
    Kun je haar ook uitleggen waarom? Voor een 19-jarige helpt het misschien als ze ook weet waarom, als ze het begrijpt heeft ze waarschijnlijk meer begrip ervoor en hoeft ze zelf ook zo nodig niet..
    En kan ze ook beter handelen als ze hem perongeluk tegen het lijf loopt in de stad..

4. monkeylove

Ja ze weet precies waarom hoor en ze vindt het zelf ook echt niet leuk dat hij zo doet en ze voelt zich totaal niet op haar gemak bij hem.
    Maar ik heb zitten denken dat ze misschien tegen hem moet zeggen als ze hem ziet dat hij ook maar 1 woord over mij moet zeggen (negatief) en dat ze dan niet meer tegen hem praat. En dan ook echt niet meer doen. Vind het zielig voor het kind. Hij brengt haar in een hele moeilijke postitie terwijl het absoluut niet hoeft.
    Maar goed, van dit soort dingen komt het stoom me toch wel goed uit mijn oren ook al weet ik dat ik erboven moet staan.

5. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Als ze zich niet op haar gemak voelt bij hem, wat doet ze er dan nog?
    Vind het wel terecht van je trouwens.

6. Magne

Magne Actief lid

9 feb 2012
    316
    0
    0
    Het oosten des lands
    Ik vind het ook terecht, alhoewel ik me wel afvraag hoe je een 19-jarige kunt verbieden wel of niet met iemand om te gaan..

Waarom gaat ze naar 'm toe als ze zich zo onprettig bij 'm voelt? Ze is negentien, het lijkt me toch dat ze wat dat betreft zelf zou moeten kunnen bepalen wat ze wel en niet wil en dat ze het niet pikt dat hij zo over jou tekeer gaat... Of mis ik iets?

7. monkeylove

Nee, als ze bij haar oma en opa is dan is hij er ook vaak. Vandaar dat ze hem daar ziet.

8. Magne

Magne Actief lid

9 feb 2012
    316
    0
    0
    Het oosten des lands
    O, op die manier.. Is 't dan geen idee dat ze op zo'n moment zegt 'nou, opa en oma, 't was gezellig, maar ik ben nog heel druk met.. [vul maar in]. Kuskus en tot de volgende keer'? Of vindt ze dat moeilijk?

9. monkeylove

Ze woont niet dicht in de buurt is wel een uurtje rijden. Wel moeilijk.

Deel Deze Pagina