Zo zenuwachtig morgen mijn eerste echo met 7 weken en 2 dagen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door destiny, 30 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. destiny

destiny Niet meer actief

Hoi Hoi

Krijg morgen mijn eerste echo met 7 weken en 2 dagen maar is het nu zo dat morgen ook het hartje al moet kloppen ja toch?

Ben zo zenuwachtig na 2 miskramen dit jaar dat ik bijna niet positief durf te zijn.
    Ben zo bang dat ik nu te horen krijg dat het hartje niet klopt vind het zo eng:(

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.468
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik kan me je angsten goed voorstellen, zeker na 2 eerdere miskramen. Hoe ver was je toen? Heb je toen al hartjes zien kloppen?
    Ja, met 7+ weken zou je zeker een hartje moeten kunnen zien.
    Ik duim heel hard dat het zo mag zijn.

Nog 1 nachtje slapen...

3. destiny

destiny Niet meer actief

Hoi Merah

Bij beide miskramen was ik ongeveer 6 weken en heb bij beide keren nog geen hartjes zien kloppen gelukkig anders was de klap nog harder aangekomen.
    Heb wel een beetje hoop omdat ik bij mijn miskramen altijd bloed verloor en nu niet:D

Maar heb zoveel pech gehad dit jaar dat ik niet zo goed positief kan zijn maar als morgen het hartje klopt dan ben ik vast wat positiever.
    Maar dan naar de 12 weken en als alles dan goed is kan ik volgens mij pas gaan genieten;)

Bedankt voor je berichtje laat het morgen weten hoe het afgelopen is mag om 13:40 in het ziekenhuis zijn.

4. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Spannend:D

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Hopelijk gaat het deze keer helemaal goed. Veel succes morgen!

6. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Spannend!
    Ik heb ook een mk gehad eerder en ik was ook zo bang voor de eerste echo.
    Met 5 weken en 4 dagen was er net een stipje te zien maar met 7 weken en een paar dagen was er een mooi worpje te zien met een kloppend hartje,pffft was was ik blij.
    Vandaag mag ik opnieuw naar de vk en ondanks dat alles nu goed gaat ben ik toch zenuwachtig.
    Succes vandaag en ik duim dat we beide super mooie echo's mogen hebben!

7. yvonne41jaar

yvonne41jaar Actief lid

5 mrt 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes vandaag bij het maken van de echo

8. proudmamof2

proudmamof2 Niet meer actief

Ik weet hoe je je voelt.

Ik Heb onze eerste echo over 2 weken ongv. en dan ben ik 7,5 week Met ons jongste dochtertje was ik toen ook zover.. toen zagen we ook al een kloppend hartje.
    Heel veel succes xxx

9. FEE88

FEE88 Niet meer actief

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Succes!

Ik had bij mijn vorige zwangerschap een echo bij 7.4 weken en zag een mooi kloppend hartje.

Aanstaande maandag heb ik een echo bij 7 weken, ben benieuwd!

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Heel veel succes vanmiddag meid. Klinkt allemaal positief. Dus hoop voor je dat er een mooi hartje klopt ;)

12. destiny

destiny Niet meer actief

Hoi Lieve meiden

Dank je wel voor jullie lieve berichtjes:D

@Done jij ook heel veel succes vandaag dat we maar mooie kloppende hartjes mogen zien:D

@proudmamof2 Ik weet niet wat ik tegen je moet zeggen maar zie in je handtekening wat je mee hebt gemaakt:( en de tranen staan in mijn ogen:( wat ik voel is niks met wat jij nu doormaakt wat zal jij verdrietig,bang en onzeker zijn wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie dochtertje:( En wil je ook heel veel sterkte en kracht wensen met je zwangerschap.

13. proudmamof2

proudmamof2 Niet meer actief

@ Destiny.

dank je wel.. Jaa het is ook nog maar een kleine 3 maand geleden dat ik ben bevallen van ons mooie meisje..
    Ze was al klaar om op de wereld te komen.. :(
    Ze was zoo mooi en zo compleet.
    Daarom zijn we ook verrast, dat we zo snel weer in verwachting zijn.
    Ik ging er van uit.. dat het nog wel even ging duren omdat mijn lichaam aan het ontzwangeren zou zijn. Volgens de gynaecoloog geeft je lichaam het zelf aan. En ik was er dus blijkbaar klaar voor.
    We zijn heel erg blij.. maar ook Heel erg verdrietig.. ook omdat Lieke* nooit haar broertje of zusje zal leren kennen. Diep in ons hart zijn wij er van overtuigd dat Lieke* geholpen heeft. En nu maar hopen dat onze grote meid (die bijna 5 wordt) Eindelijk haar broertje of zusje mag bemoederen want dit heeft haar ook veel verdriet gedaan, dat ze haar lang verwachte zusje moest opgeven.
    We vertellen het haar ook pas met 20 weken dat ik zwanger ben, omdat het voor haar ZOOOO lang duurt!

liefs xxx

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Kan het me helemaal voorstellen, ik kan nu al helemaal gestresst worden bij de gedachte aan een eerste echo weer.
    Maar het klinkt goed, ten opzichte van je twee miskramen, dus duimen maar dat je morgen een kloppend hartje hebt!
    Ik hoor trouwens wel eens dat het hartje nog niet klopt: als je namelijk een later ei hebt gehad of een late innesteling, kun je minder ver zijn dan je denkt te zijn. Maar als je nu op 3,5 week na positieve test zit, zou je ook wel echt ongeveer zo ver moeten zijn als je denkt te zijn :)

15. destiny

destiny Niet meer actief

Hoi Lieve meiden

Heb net een echo gehad en het hartje klopte we zijn zo blij:D
    Wat een opluchting nu op naar de 12 weken:D

@proudmamof2 Kan me eigen niet voor stellen hoe jullie je eigen voelen en ook voor jullie dochter is het kei erg en moeilijk te begrijpen.
    Wil jullie allemaal veel sterkte en kracht wensen.

16. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.468
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Van harte!!! Nu kun je echt gaan genieten meid!
    Wat een opluchting!

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

Super! Gefeliciteerd!

18. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

gefeliciteerd!! Fijn hoor!

Deel Deze Pagina