Sterkte! Ik weet hoe het voelt! Bij ons was de 20 weken echo slecht nieuws. Wij hebben een prachtig jongetje met chromosoom afwijking en ernstige hartafwijking. Tegenwoordig zijn de meeste hartafwijkingen goed te herstellen overigens als dat een optie voor jullie is. Ik hoop ieg dat de uitslag meevalt!
Jeetje dit verwacht je niet zeg ! Veel sterkte in het maken van een beslissing evt. Ik hoop eerst dat de uitslag meevalt !
He meid! Heeeeel veel sterkte! En zoals eerder gezegd is doe wat voor jullie goed voelt! Andere zullen meningen hebben en ongetwijfeld hun "oplossingen". Jullie kleintje en jullie beslissing. Ik wens jullie al het goeds en ontzettend veel kracht samen! Heel veel liefs!
Wat een verdrietig bericht. Zo van je roze wolk af is niet fijn! Hoop heel erg voor jullie dat t toch geen afwijking is! Sterkte!
Die roze wolk is ineens niet meer roze. hoop toch dat jullie ondertussen een mooie uitslag hebben gekregen en kunnen genieten van deze zwangerschap
hoi baby angel , ja ons kindje heeft trisomie 18, edwardssyndroom. wij zullen de zwangerschap afbreken uit liefde voor ons kindje, want dit is een zwaar geestelijke en lichamelijke handicap.
Tranen in mn ogen.... Een ongelooflijk moedig en liefdevol besluit. Heel veel sterkte en een dikke digitale knuffel voor jullie. Heel veel sterkte.