Ik kan de hele dag wel drinken. Liefst iets kouds, steenkoud water of cola ofzo, maar niets stilt de dorst echt en ik blijf maar dorst houden. Herkenbaar? Komt het door iets wat ik eet ofzo waardoor ik zo'n dorst heb?
Ergggg herkenbaar drink wel 10 grote glazen limonade per dag (suikervrij haha) En maar zeuren dat ik veel moet plassen
Ik drink ook liters op een dag, constant dorst! Weet eigenlijk niet waardoor het komt? Je lichaam zal het wel nodig hebben denk ik dan
Ik heb er geen last van.. Het schijnt wel een symptoom van suiker te zijn. Hopelijk is dat het niet en heb je gewoon behoefte aan vocht!
Ik heb het alleen ´s nachts. Met als gevolg dat ik letterlijk 10 tot 15 keer uit bed moet om te plassen. Ik drink overigens voornamelijk appelsap.
Ja hoor hier ook! schijnt normaal te zijn ivm met het vruchtwater dat ververst zich elke dag of 2 dagen...
Kan er gewoon bij horen maar het kan ook een andere reden hebben. Misschien even bij je vk neerleggen!
Is ook wel iets van het zwanger zijn. Idd vanwege het verversen van het vruchtwater + de aanmaak van extra bloed. Maar kan ook een teken zijn dat je suiker veel te hoog is. Zou het dus zeker even aankaarten bij je vk.
Ik heb ook constant dorst en drink liters water. Dit was al vanaf het begin al zo, en mijn suiker is hartstikke goed. Dus ik denk dat het er gewoon bij hoort.
Voor de zekerheid even je suiker laten prikken bij de vk, het kan op diabetes wijzen en dan is het goed dat zo snel mogelijk te weten. Ik herken het niet echt, ik moet er aan denken dat ik genoeg drink op een dag anders kom ik er 's avonds achter dat ik pas 2 glazen water heb gedronken.
Ik heb dat dorst gevoel ook wel hoor....en vooral dat ijskoud water gaat er goed in. Mij hebben ze op suiker met 28w geprikt, dit was allemaal in orde. Ik denk eerder dat ik dat koude water zo kan waarderen doordat ik veel last van me maag heb...soort van verkoeling. Ja en een vervelende smaak in me mond...