Oh wat erg.. sterkte. Jullie komen over als sterke mensen, ikhoop dat jullie kleine ondanks alles een eerlijke kans krijgt van moeder natuur!!
Jeetje niet het nieuws wat je gehoopt had, maar was er ook al bang voor. Hoop voor jullie dat het down syndroom heeft en niet teveel afwijkingen of in ieder geval afwijkingen waar ze iets aan kunnen doen. Al met al wordt het een heel zware tijd voor jullie, heel veel sterkte! En fijne vakantie, lekker even je rust pakken.
Och jeetje, wat een heftig nieuws zeg! Heel veel sterkte met afwachten en ik hoop dat jullie een beetje van jullie vakantie kunnen genieten. Knuff!
Daysy Heftig!! Je heb natuurlijk meerder afwijkingen op echo, dus is anders. Maar de Array onderzoek zegt niet zo veel. Want met dna /chromosomafwijking kan je gewoon leven zonder het weten. Jij of je man kunnen ook dat hebben. Bij deze is dan raad ik je aan, als je weet dat het afwijking op achdere chromosoom dan trisomi, ook jullie dna te testen. Onze dna getest nadat ik miskraam kreeg omdar ze bleek dna afwijking hebben op ar14(chromoso 14), ze had 3 genen ipv 2( 2x moedergen copy). Ik, mijn oudere gezonde dochter en mijn hele familielijn hebben dat afwijkende dna. Ze hebben dat nooit gezien dus konden ook niet zeggen wat dat betekent omdat we volledig gezond zijn. Dus wat ik mee wil zeggen is dat trisomi is indd wat erger maar er zijn andere miljoenen dna combinaties waarvan genetica niet weet. Laat het vooral rustig opnemen en bedenken en ik wens je veel sterkte! Hoop dat het alleemal mee zal vallen!!
Wat heftig zeg!! Hopelijk kunnen jullie toch genieten van jullie vakantie... En hebben jullie snel zekerheid!
Wat vreselijk heftig zeg, heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat jullie een beetje kunnen ontspannen op vakantie.
Kippenvel krijg ik er van pff wat heftig ik hoop natuurlijk ook op het postieve voor jullie, bah hopelijk kan je goed ontspannen op vakantie. Dikke knuffel
Wat een verhaal. Zo ben je op van de zenuwen om een goede echo te zien, het hartje klopt, je bent blij.. Vervolgens kom je in deze achtbaan van emoties terecht. Ik hoop dat jullie kindje levensvatbaar is en geen ernstige afwijkingen heeft.. Sterkte met afwachten!
Verschrikkelijk, wat een spanning. Ik heb er geen ervarIng mee, maar wil je wel heel veel sterkte wensen!
Dankjulliewel voor de lieve berichtje en informatie. Geeft ons veel steun. Ik zal iets minder reageren we hebben niet overal internet. Maar als er volgende week iets meer weten laat ik het jullie weten.
wat heftig zeg! Hopelijk geeft deze 'vakantie' jullie kracht om met de komende heftige periode om te gaan! Sterkte!
Net dit topic doorgelezen.. Wat een heftige tijd voor jullie! Ik hoop dat jullie wat rust en ontspanning vinden in Spanje, en dat je binnenkort hier goed nieuws kan komen melden. Sterkte!