Meid ik heb je topic doorgelezen, allereerst; Wat ben je sterk!! En wat is jullie kindje, met of zonder doen, welkom! Jullie kindje komt in een liefdevol gezin. Hopelijk valt de rest mee en kan het geboren worden en gelukkig zijn en worden. Heel veel succes met de stress, afwachten wn de vreselijke keuzes. Ben je (eindelijk) zwanger, krijg je deze stress! Zoen
We zijn net gebeld en eerste onderzoek met trisomie is afgerond. Er is geen trisomie 13, 18 of 21 gevonden. Ze gaan nu dieper zoeken die uitslag komt over twee weken. Nog even spannend!
Wat fijn zeg... Weer meer kansen dus.. Hopelijk kunnen jullie genieten van jullie vakantie! Sterkte de komende tojd met de verdere onderzoeken
wauw dat is goed nieuws!! hoop dat het uiteindelijk reuze mee valt allemaal en dat je gauw kunt gaan genieten van je zwangerschap! Sterkte met alle onzekerheden!
Wauw zeker goed nieuws! Ik hoop ook dat het allemaal mee blijkt te vallen straks en dat je kan gaan genieten van je zwangerschap.
Wat een spannende tijd voor jullie. In ieder geval fijn dat het geen trisomie 13,18 of 21 is! Ik hoop dat jullie ondanks alles een beetje kunnen genieten van elkaar en de zwangerschap op vakantie!
Ik elk geval fijn dat er geen trisomie 13 of 18 gevonden is. Mooi om te horen hoe jullie erin staan. Je hoort tegenwoordig zo vaak anders. Hier een jongetje van 3 met een chromosoom afwijking en een ernstige hartafwijking. Hartafwijkingen zijn tegenwoordig zo goed als allemaal operabel en 90/95% van de kinderen met een hartafwijking overleeft tegenwoordig. Sterkte met wachten! Ik blijf je volgen! Ik vind je dapper!
Dankjulliewel allemaal voor de lieve worden. We zijn weer terug van vakantie en hopen snel iets te horen. We hebben net controle gehad en het hartje gehoord. Die klonk goed en hij was erg druk. Toch weer fijn om even het hartje te horen en dat die nog steeds even druk is in de buik