Wat fijn dat jullie gezien hebben dat het hartje nog klopte, en dat hij zo druk was hebben jullie een fijne vakantie gehad?
Hopelijk hebben jullie een fijne vakantie gehad. En super fijn dat jullie het hartje weer even gehoord hebben. Sterkte met het verder afwachten.
Vandaag gebeld door het LUMC. Er zijn geen afwijkingen gevonden in het array onderzoek betreft chromosomen. We moeten nu naar een Klinisch Geneticus voor onderzoeken DNA erfelijkheid. Eerst hebben we maandag 20-7 een uitgebreide echo bij het LUMC om alle organen goed te bekijken en eventuele afwijkingen hier uit te halen. Daar wordt dan weer verder op onderzocht. En dan wordt er ook gelijk een afspraak gemaakt met de Klinisch Geneticus. Als het goed is weten we maandag ook wat meer. Weer afwachten ppfff.
Jeetje, dus weer verdere onderzoeken. ..Hebben ze verteld wat het zoal kan zijn of is dat echt niet te zeggen? Blijft een achtbaan van emoties denk ik...
Heb jullie hele verhaal gelezen. Jeetje wat moet dat heftig zijn!! Wil jullie dan ook alle sterkte en wijsheid toewensen, en ik hoop dat het helemaal goed gaat komen met de kleine!!
Heel veel sterkte! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid die onzekerheid is niks.... Ik hoop dat je snel kan gaan genieten van je zwangerschap!
Dankjulliewel hopen dat het snel de 20ste is en we wat meer weten. Wat kan de tijd toch langzaam gaan.
Poeh wat een onzekerheid zeg. Ik kan me voorstellen dat de dagen voorbij tikken zo, weer een week wachten. Ik hoop zo dat alles in orde is, sterkte met het doorkomen van de komende week. Hopelijk kun je wat afleiding vinden....
ik heb alles gelezen en bewonder hoe je er mee omgaat! ik heb dezelfde test gisteren ondergaan. en krijgen vrijdag eerste uitslag van de chromosoom test 13-18-21 rest moeten we 2 weken op wachten. bij ons is geconstateerd dat er te veel vocht in de hersenen zit hoort onder de 10 mm zijn en is bij ons 14 mm. 15 mm is waterhoofd en kunnen de hersenen niet verder groeien. wij zijn nu 19+1 weken.
dank je wel tiktak15 ja dat was bij de 20 weken echo zie mijn topic die ik geopend heb staat hele verhaal
Jeejtje wat wat een vervelend nieuws zeg! Heel veel sterkte hoop dat jullie ook snel duidelijkheid hebben en dat het meevalt. Tot nu toe ook veel bij ons geconstateerd maar testen elke keer negatief.