Diasyvdm, wat een geluk heeft jullie wondertje met zulke sterke ouders!!! Wat ik steeds lees ook tussen de regels door is dat hij zo welkom is!! Ik duim heeel erg voor jullie dat alles meevalt en dat je lekker met jullie beebje kan knuffelen over een paar maanden! Heel veel sterkte!!
We hebben net de 16 weken echo gehad. Het zag er nu allemaal een stuk beter uit. Hij heeft een gevuld maagje en blaasje. Ze hartje heeft geen grote afwijkingen en ze rug en buikje zijn gesloten. Ze hersenen zien er ook goed uit. Enigste wat nu iets te groot was is zijn buik. We moeten nog een keer terug komen voor de 20 weken echo. Het zou nog wel een kleine hartafwijking kunnen zijn maar dat kunnen ze pas zien na de geboorte. En het is een jongen
Wat fijn nu een betere echo! Wel een heftige zwangerschap voor je zeg. Ik bewonder echt hoe je ermee omgaat.
jeetje zeg!! Wat een fantastisch nieuws voor jullie! Hebben ze een verklaring voor de eerdere echo's waarop die zorgelijke dingen te zien waren?
Dankjulliewel we zijn erg opgelucht. De nekplooi is nog steeds wel groter al 3 mm. De maag en blaas waren waarschijnlijk met toeval bij de vorige twee echo's leeg. Hij heeft wel twee slagaders in de navelstreng maar 1 is wel een stuk kleiner daardoor over het hoofd gezien. Ze denken nog steeds wel aan een hartafwijking, maar het zal geen grote zijn. Alleen kleine afwijkingen zoals een gaatje kunnen ze bijna nooit op een echo vinden. Dat gaan ze weer verder onderzoeken na de geboorte. Met 20 weken kunnen ze weer wat meer dingen zien maar ze verwachten niet nog hele ernstige afwijkingen tegen te komen.
Wat goed te lezen dat alle beperkingen heel erg meevallen. Dit sterke mannetje gaat het gewoon halen. Hopelijk lukt het je nu wat meer te genieten, het is je gegund!
Ongelooflijk zeg!! en die nekplooi dat hoeft dus verder niets te betekenen? Ben erg blij voor jullie!
Wat een goed nieuws! Ik ben zelf geboren met een klein gaatje in mijn hart, maar dat is vanzelf dicht gegroeid. Heb daar ook nooit last van gehad. Ik hoop dat je nu weer een beetje kunt gaan genieten van de zwangerschap. Gefeliciteerd met het feit dat jullie een jongetje krijgen.
Jeeeeetje zeg wat een bericht!!! Wat fijn!!! Wat zal er een last van jullie schouders zijn gevallen. Geniet van dit moment!! Wat het dan ook moge zijn is voor latere zorg.