Termijn echo gehad ...... oh wat mooi.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Silly, 30 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Gisteren m'n termijnecho gehad. Had verwacht dat ik gewoon een uitgegroeide tuinboon ;) zou zien. Maar het was al echt een compleet babytje om te zien. Mooi rond hoofdje en vingertjes en teentjes waren al te zien. Was zo mooi, ik was helemaal perplex. Wist niet dat dit zo snel ging. Bij m'n 1e heb ik alleen met 19 weken een echo gehad.
    Maar dit vond ik veel mooier. Omdat ie de ruimte in de baarmoeder nog heeft sprong ie alle kanten op, was net of ie op een springveer lag. Dat was zo komisch om te zien. Die armpjes en beentjes volgen dan ineens door de lucht; echt geweldig. Het kloppende hartje was ook goed te zien dus alles was goed.
    Ik ben zo gelukkig; ik weet nu dat er een echt levend babytje in m'n buik zit en dat alles goed is. Volgens die mevrouw ben ik tegen de 12 weken dus toch iets verder maar dat hoor ik allemaal wel van de vk daar moet ik volgende week naar toe.

    Moest daarna nog bloedprikken dus ik daar zitten met zo'n grijns op m'n gezicht. Maar even uitgelegd dat ik gewoon blij was omdat ik net m'n echo had gehad. Dat mens zal wel gedacht hebben :D .

    Silly
     
  2. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Fijn dat alles goed is Silly! Genieten maar!

    Pim
     
  3. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Dank je Pim.
    Genieten wordt nu een stuk makkelijker omdat ik nu echt het besef heb dat er een babytje groeit in m'n buik.
    Nou nog een dikke buik krijgen en wachten tot ie gaat schoppen ;) .

    Silly
     
  4. Niet meer actief

    wat fijn dat alles zo goed is en heerlijk hebt kunnen genieten
     
  5. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Dank je babypaula.
    Heb de hele dag al een druk op m'n onderbuik.
    Het heeft zoiets van, nu heb je me gezien dus het groeien kan beginnen.

    Silly
     
  6. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Silly,

    Wat leuk om te horen!
    Weet nog goed toen wij de eerste keer voor de echo gingen...zagen we ook een klein mensje op en neer springen en naar ons zwaaien...de man zat er toen echt met een big smile op zijn gezicht (voor hem is het natuurlijk nog onwerkelijker om zwanger te zijn). Maar vanaf toen ben ik me pas echt gaan beseffen dat ik zwanger was idd...

    Zou zeggen geniet ervan!
     
  7. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Wat goed om te horen. Leuk zeg!!
     

Deel Deze Pagina