Termijn vruchtzak en vrucht komen niet overee

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by elita, May 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elita

elita Bekend lid

Feb 25, 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Gister een eerste inwendige echo gehad nadat de vorige in een miskraam eindigde. Echt zelf 7+4 te zijn. Vruchtzak was 7+3, wat dus goed kan, maar het vruchtje zelf was maar 0.46 cm conform 6+0 weken.
    Verloskundige wil dat ik volgende week terugkom voor een nieuwe echo terwijl het voor mij wel duidelijk is dat dit niet kan kloppen. Ben redelijk zeker van de termijn door een positieve ovulatie test.
    Zijn er meer mensen die dit gehad hebben en wat was toen het beleid?
    Ik ben nl super misselijk, vorige x ook cytotec en uiteindelijk curettage nodig gehad, dus wil de snelheid als het niet goed is nu hoger hebben want ing vorige keer veel te traag (begin feb bloedverlies, half maart curettage).

2. elita

elita Bekend lid

Feb 25, 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Hartje klopte ook niet trouwens

3. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,466
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik moest ook een week later terugkomen. Dit heb ik toen echter niet gehaald... Hier dus spontaan losgekomen. Ik was ook gelijk schoon daarna.
    Ik hoop voor je op een klein wondertje!!!
    Heel veel sterkte gewenst!

4. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    He bah Elita de onzekerheid. Ik hoop ook voor je dat je kleintje nu ineens een groeispurt gaat maken en het toch nog goed komt.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Klinkt niet al te best maar er bestaan wonderen..
    Sterkte met wachten!!

6. Humtum

Humtum Fanatiek lid

Nov 9, 2013
    1,046
    30
    48
    Noord Brabant
    Oef wat een vervelend nieuws. Zoveel verschil en geen kloppend hartje ondanks de termijn van de vruchtzak is niet positief.
    Maar...wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Bij mij was het in nov/dec ook niet goed (uiteindelijk geopereerd ivm verdenking bbz), mijn ervaring is als je op een gegeven moment op je strepen gaat zien, zeker na een wachttijd en 2e echo, zodat er zekerheid is over de optie van het hartje, dat je dan sneller door kan. Ik heb op een gegeven moment aangegeven dat ik het emotioneel niet meer trok en wilde dat er tot actie werd overgegaan. In de richtlijn voor artsen rondom mk/ma staat ook dat men bij voorkeur een afwachtend beleid volgt van minimaal 7 dagen, tenzij de vrouw anders aangeeft.
    Dus als je daarin iets anders wil...benoemen!!!

heel veel sterkte meis, dit is naar!

7. Simoon73

Simoon73 Actief lid

Jun 23, 2012
    111
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte en hoop op een wondertje voor je!
    Moeilijk hè dat wachten. Ikzelf moet wachten tot de 26ste en jij?

8. elita

elita Bekend lid

Feb 25, 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Ik ook tot de 26e!

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    bij onze tweede zat er ook een verschil van ruim een week en hij is nu 2 jaar oud ;)

10. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    Wat een vervelende onzekerheid! Zeker na afgelopen tijd. Alvast veel succes maandag!

Ik zit met soortgelijke vraag, omdat ik met ruim 7 weken twee vruchtzakjes zag waarvan een leeg, en de ander gevuld met embryo die ruim 6 weken zou zijn. We wisten al dat het er twee zouden worden dus hopen nu op een enorme verrassing over twee weken en dat we twee gegroeide kindjes mogen zien! Maar twijfel of de hoop reeel is.
    Een kleine internetzoektocht laat veel negatieve, maar ook hoopvolle verhalen zien. Net zoals hier wordt genoemd!

Afwachten en hopen dat je snel duidelijkheid hebt, meer kan je even niet doen volgens mij..

11. elita

elita Bekend lid

Feb 25, 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Ter info. Zoals verwacht is het niet goed gegaan.

12. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    :( sterkte, hoop voor nu dat je lichaam het zelf oplost, en voor zometeen dat dit de laatste keer is dat dit jullie overkomt!

13. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,466
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    He jakkes! Heel veel sterkte gewenst!

14. Kristieahoud

May 29, 2014
    10
    0
    0
    Heel veel sterkte, en de wonderen zijn de wereld niet uit. Luister naar je gevoel. Die spreekt vaak de waarheid! Sterkte en succes

Share This Page