Vreemde situatie

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door L89, 19 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo,

Donderdag 2april heb ik mijn laatste pil geslikt ik ben 7april ongi geworden. Op vrijdag 10 april ben ik begonnen met de pil! Ik hen toen 2 pillen geslikt, toen beslote te stoppen om zwNger te worden van ons 2de kindje! Nu ben ik afgelopen donderdag 16 april gaan bloeden en dit was vanochtend weg! Was dit een ongi? Begint mijn cyvlus weer opnieuw vanaf de eerste dag dat ik bloede? Vind dit nogal een vremde situatie.

Hopelijk heb je een antwoord voor mij!

Gr L89

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

waarschijnlijk heb je weer een ontrekkingsbloeding gehad, doordat je gestopt bent met de pil. Ik zou 16 april dan aanhouden als eerste dag van een nieuwe cyclus. Succes!

Groetjes Monique

3. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dankje voor de info! Nu ben ik sinds zat avond niet meer ongi. En nu net veeg ik bij de toilet helder rood bloed af? Hoe moet ik dit dan plaatsen?

Gr l89

4. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    En dinsdag had ik een licht streepje op mijn ovulatie test vanochtend was hij weer wit?? Vreemd niet?

5. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Kan me voorstellen dat dit voor jou vreemd is. Maar je lichaam is echt aan het "ontpillen". Hierdoor kan je lichaam en cyclus echt van slag zijn. Je lichaam heeft echt tijd nodig om om weer een normale cyclus te krijgen. Hierbij hoort inderdaad soms tussentijds bloedverlies en vage ovulatietesten. Ik hoop voor je dat het ontpillen niet al te lang gaat duren. Succes!

Groetjes Monique

6. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Beste,

Ik heb nu al sinds maandag tm donderdag positieve ovulatie testen? Gistere en vanochtend waren ze iets lichter? E kunt toch niet zolang positieve ovulatie testeb hebben?? Daarnaast is een zwangerschaps test wit!
    Hopelijk kun je mij wat duidelijkheid geven?

Gr l89

Deel Deze Pagina