Vind het super spannend maar ook eng tegelijkertijd. Heb hier enorm naar uitgekeken omdat ik mezelf beloofd heb om na de termijnen echo eindelijk te genieten. Waren jullie ook zo nerveus voor de termijnen echo? 2 weken geleden heb ik nog een super echo gehad, dus hoop dat alles goed is
Ik geef mezelf tot de 20 weken echo en als dan alles goed is, moet ik vol gaan genieten van mezelf, dus ik ben al trots op je dat je het na deze echo gaat doen!
Ik heb morgen ook mijn allereerste echo, ik vind het ook erg spannend. Kan het zelf niet geloven dat ik eindelijk zwanger ben. Ik hoop dat alles goed gaat morgen en dat ik het kan geloven.
hier tot de 20 weken echo enorm zenuwachtig geweest voor elke echo. En die 20 weken echo..... Wat een drama. ik was zo zenuwachtig dat ik er echt niet van kon genieten. Totdat ze zei dat alles, voor zover ze kunnen zien, goed is. Toen viel er een kleine last van me af. Vanaf een week of 26 kon ik meer genieten en toen ik ukkie weer zag op de echo rond 29 weken kon ik helemaal genieten. Dus bij mij duurde het best lang voor ik kon genieten. Van die echo heb ik ook echt genoten.
Gelukkig ben ik dus echt niet de enige die zo nerveus is voor de echo's hahaha!! Iedereen om me heen zeggen van joh stel je nou niet aan, het zit gewoon goed blabla. Word zo moe van van dat soort reacties pfff! Tuurlijk de 20 weken is ook spannend, maar heb het mezelf echt beloofd te genieten. Want de hele tijd in de zenuwen zitten is ook niet goed lijkt mij. Jij ook morgen Veel succes uilenmama! Laat je weten hoe het gegaan is?
Ik laat zoiezo ook een aparte geslachts echo maken rond de 16 weken. Denken jullie dat ze misschien al iets kunnen zien morgen haha?
Ik vind ook elke echo weer spannend, maar de weken naar de 20 weken echo kruipen pas echt voorbij! Ben nu al een beetje zenuwachtig. Er is een kleine kans dat ze het zien morgen, maar hij is er zeker! Succes morgen en geniet van je echo!
Ik ben ook bijna in tranen naar de termijn echo gegaan. Was zo bang voor geen goede echo en vooral om weer de molen in te moeten die ik eind 2013 inmoest. Maar had ook afgesproken om t na de echo los te laten. En dat lukt!!! Heel veel succes en lekker genieten van je kleine wonder daarna
Meiden ik ben helemaal happy!! Het ziet er allemaal goed uit. Ben donderdag 13 weken zwanger. De kleine was nu al opstandig, moest maar liefst 2 keer naar mn heup draaien omdat ze er niet goed bij kon. En toen besloot de frummel om zich volledig te draaien haha!! Het geslacht vonden ze nog te vroeg. Maar ik ben helemaal gerust nu, hoor ook al met de doppler het hartje!
Ik moest lang wachten op mijn echo, had een afspraak om 11 uur, werd pas om 11.30 geholpen. Gelukkig was het waard! Ik heb zowel inwendig als uitwendige echo gehad. Het hartje kunnen zien kloppen. Ben wel een week teruggezet, maar ik weet nu dat het goed is!