Ik ben benieuwd wat jullie allemaal eten als je een vreetbui hebt! Ik heb de hele dag door honger en moet ook wel eten want zodra ik honger krijg word ik weer heel misselijk! Maar ik weet gewoon niet meer wat ik nog moet eten! De frituurpan staat minstens 3x in de week hier aan (voor mezelf de rest eet niet mee, en gewoon als tussendoortje zeg maar broodje frikandel ofso ) En ben ook nog maar in totaal 1 kilo aangekomen ( eerst 4 kilo afgevallen voor het overgeven) heb al gezonde dingen opgehaald maar klinkt misschien dom , word alleen vol van vette dingen en dan is de misselijkheid ook weg! heel raar... Moet er wel bij zeggen , dat ik voor de rest oook wel gezond eet, zoals appels etc.. niet alleen maar ongezonde dingen haha Dus mijn vraag is wat eten julllie als je vreetbuien hebt!
Chips, koekjes, chocola, m&m's, van die roze zure matjes, salmiaksnoepjes, mini mars ehmmmmmmmmm en zo kan ik nog wel even doorgaan ha ha. Ik eet voor de rest wel trouwens heel gezond. Veel zuivel, veel fruit, volkoren producten enz.
pak bastognekoekjes..... bon bon bloc, paprikachips... wat voor koekjes er maar in huis zijn! Ik ben meer een zoete (vr)eter maar heb wel heel erg zin in de patat tussen de middag hier opt werk
Ik heb niet echt vreetbuien gelukkig. Eet regelmatig en eet me dan goed vol. Heb wel vaak savonds laat honger, gisteravond heeft mijn vriend nog pannekoeken staan bakken voor me... hihi. Ik let heel erg op met wat ik eet.. Ik ben nu in totaal al bijna 15 kilo aangekomen.. Terwijl ik juist niet naar vette en ongezonde dingen graai normaal gesproken. Ook vaak dingen als fruit, yoghurt, beschuitjes, rijstewafels... maar t maakt bij mij allemaal niet uit. Dus ben blij dat ik geen last heb van ongezonde vreetbuien.
Alles waar chocolade in zit! Is echt niet meer normaal. Elke dag heb ik mijn portie chocolade nodig. Ik heb al geprobeert aan de verleiding te weerstaan, maar dan word de zin alleen maar groter! Ik heb echt schrik waar dat naartoe gaat gaan met mijn buik, want de kilo's vliegen er zo wel aan natuurlijk.
oh ja dat heb ik ook moet iets met chocola hebben. Alleen vandaag voelde ik me niet zo lekker en mijn vriend maar zeuren door al die vretenrijen en daar kan ik mij boos om maken.
chocolade, koekjes, drop, appelflappen, pudding, ijs, chips en winegums. allemaal erg gezond dus.. *in appelflappen zit toch appel?*
Gewoon alles wat ik kan vinden, maakt echt niet uit wat 't is. Vanochtend heb ik een pot zilveruitjes leeggegeten en nu ben ik bezig met een blik chinese tomatensoep. Maar gisteren bijvoorbeeld was 't de friettent die ik kon vinden en waar ik een dikke bestelling heb gedaan. En oja, mijn vader werkt bij de Mars (waar ze mars, snickers, twix ed. maken), dus dat werkt ook al niet echt mee.
Bij mij gaat het echt in vlagen. Zo heb ik een periode gehad waarin de groene zure appels niet aan te slepen waren. At er wel 5 per dag. En nu lust ik ze niet meer! Verder ook een periode van brood met gesmolten kaas en brood met hagelslag, maar dat is nu ook weer voorbij. Zit momenteel al een tijdje in de zoete fase. Er gaan repen chocola, pakken koeken en zakken snoepjes doorheen. Waar al die extra kilo's toch vandaan komen
hier ook alles met chocolade. Ik moet ook echt iedere dag iets hebben, handje hagelslag, koekjes met chocola, chocolade melk.. mmmm En verder is hier zuivel ook nog steeds niet veilig. Niet echt goede combi want het zet vreselijk aan allemaal!!
Ik heb gelukkig overdag geen vreetkicks, ik eet netjes 3x per dag (ontbijt,lunch en avondeten), alleen het avondeten is niet heel erg veel. Maar ja, toen werd het avond en dan krijg ik gekke ideeen, zo had ik gister een uitgebreid broodje hamburger staan te bakken (2 zelfs). Met alles erop en eraan, bacon, hamburger, cheddar kaar, gebakken ui, mayo en curry (die eet ik overigens de laatste tijd veel, lekker s'avonds voor de tv ). Maar verder dus hamburgers, frikandellen (wel gebakken, we hebben geen frietpan), chips en zoute popcorn. Maar dit wel alleen s'avonds. Overdag houd ik het meestal bij fruit en soms een koekje.
hahah zo te zien ben ik niet de enigste die zoveel eet haha! Als ik ga winkelen MOET ik gewoon langs zo'n cafetaria Timmy ik hoef al niet meer te zeggen wat ik wil ze weten het precies! Middelgrote sinas ZONDER ijsblokjes ( tis al koud genoeg buiten ) Patat met een frikandel met mayo En een kroket met appelmoes! Zooooooo lekker! Ik ga zo met een vriendin winkelen dus ik weet al wat ik straks ga eten! Ook vind ik een swirl zoooooooooooo lekker, Kun je zelf kiezen wat voor smaak ijs je wilt en dan kun je kiezen uit, aardbeien, kiwi, stroopwafels, witte chocola, bruine chocola, koekjes, smarties, rode bessen en nog wat fruit! Ik ga natuurlijk voor het ongezondste Vanille ijs met bruine en witte chocola, smarties en lekker veeeeel koekjes HEERLIJK!! Alleen dat apparraat is stuk! Dus dan word hem eerst niet hahah
Vreetbuien ........ alleen als het hartig is !! Broodjes kroket, burger king, chips etc etc .. zoet hou ik niet van ... en nu ik zwanger ben, nog minder
Over dag heb ik echt geen eetlust,maar sávonds wel. Nu eet ik graag piccalilly op brood en dan een plak kaas,of kaas en tomaat op brood en dan mayonaise erop. Chips draaid mijn maag 3 x van rond dus dat ik al maanden niet meer. Deze zwangerschap niks dat super ongezond is waar ik trek in heb.
Ow, zo herkenbaar! Bij mijn vorige zwangerschap had ik alleen maar zin in vette hap en dat was ook het enige waar ik niet misselijk van werd.. Nu heb ik gelukkig meer trek in gezonde dingen zoals brood, zuivel en fruit. Ik had vanochtend zowaar zin een sinasappel Heb ik nog nooit gehad! Maar ik kan me ook erg verheugen op het broodje shoarma die voor straks op het menu staat.. Het rare is dat ik prima van chocola af kan blijven. Er ligt nu nog steeds een onaangebroken pak zeevruchten chocola in de kast uit het kerstpakket