Termijnecho vs eigen berekening

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door bfm, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bfm

bfm Nieuw lid

16 jan 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren 1e (inwendige) echo gehad. Ik dacht ruim 8 weken te zijn. Echoscopiste stelde echter vast dat kindje pas 6 weken ver is! :(
    Hartslag was zichtbaar, wel wat traag, en er was een goede vruchtzak. Nu ben ik bezorgd vanwege die 2 weken verschil in de termijnbepaling. Hoe kan dit?? Wie heeft iets vergelijkbaars te horen gekregen, en hoe liep dat af? Bedankt alvast!

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    late innesteling???? verder heb ik hier geen idee over sorry

3. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    is je cyclus altijd gelijkmatig of verschillend dat zou ook kunnen meespelen.

4. Linda86

Linda86 VIP lid

En op welke dag van je cyclus heb je positief getest?

5. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hoorde bij mn andere zwangerschappen 6 weken te zijn toen ik kwam maar was altijd 4 weken, late innesteling,, zal bij jou dan denk ik ook het geval zijn geweest:):)

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Weet je precies je eisprong? Als dat 1 of 2 dagen later is en de innesteling is wat later,dan kan er zo een behoorlijk verschil tussen zitten! Bij mijn 1e kindje scheelde het ook 9 dagen.
    Overigens houden ze meestal jouw datum aan als het niet meer dan een week verschilt met hun metingen en anders stellen ze het bij.
    Geen zorgen maken, maar genieten!

7. Alita

Alita Niet meer actief

Ik had dit bij mijn dochter ook maar teste toen ook niet op NOD positief maar een paar dagen erna. Nu dus weer na NOD positief getest dus verwacht weer teruggezet te worden...

Het ligt er idd aan wanneer je positief teste en wanner je ei is geweest en innesteling...

Deel Deze Pagina