Ben erg benieuwd!! Het is niet onze eerste echo, bij de eerste echo zou het een mk zijn zelfs een hele week de mk afgewacht. Na aandringen van mijzelf toch maar een echo gekregen een week later en er klopte een hartje...... Een week later weer echo en ja hoor baby bewoog zelfs, nu morgen weer een echo... Ben erg nieuwschierig en verheugd maar ook een beetje bang!!! Stomme doos wat ik ben!!!
Hey meis, denk dat iedereen het toch weer spannend vind hoor. Probeer er lekker van te genieten! Liefs mij
He cindy, Kan ik me goed voorstellen dat is ook niet niks als je dat te horen krijgt! Ik duim voor je en zal aan je denken!
dank je meiden!!! @ooitmamva3 jazeker maar is toch weer iets anders he als je zo`n stomme eerste echo had hoor!!
Cindy succes morgen! Kan me je gevoel helemaal voorstellen, vooral na zo'n nare eerste echo. Zat vandaag ook met zweethandjes en knikkende knietjes te wachten, maar het was helemaal super. Met 12 wkn kun je echt al zoveel zien en met een beetje mazzel huppelt je kleintje morgen je hele baarmoeder rond!
Gefeliciteerd met je goede echo!!! Kan me goed voorstellen hoor dat t nog spannender is als je eerst n rot echo achter de rug hebt. Liefs mij
ja nu wel, hebben de 20-weken echo naar voren kunnen zetten. Deze had ik pas met 22 weken, aangegeven dat ik toch wel erg ongerust was altijd door de stomme eerste echo dat begreep hij goed en nu is de echo naar voren gezet!!! Nu ben ik een stuk geruster, over de 12 weken grens kleine bewoog zooooveell....aaah helemaal in love!!! Dank je dat je aan me hebt gedacht meid!! Lief van je!!
Zo meid wat een super mooie echo echt heel duidelijk. Ben blij dat alles goed is! Geniet van je zwangerschap.
Hey Cindy, wat een schatje zeg!!! gefeliciteerd met de goede echo.... Heb bij jou het gevoel voor een jongetje weet niet waarom