Beetje rare vraag maar soms kan ik bijna niet lopen en over eind komen omdat ik steken ik mijn onder rug en bij mijn kont heb! Ook als ik in bed lig kan ik me niet om draaien door die steken Wie weet wat dit is
heeft allemaal te maken met de duur van zwangerschap meid...Als je beeb is ingedaalt drukt ze steeds meer op je bekken en banden en dus ook onderrug... ik herken het helaas maar al te goed
ooo is het dat... pff word er soms wel een beetje moe van.. heb nog zoveel te doen maar moet soms echt minderen anders voel ik het daarna des te meer!
Ik heb dat ook, precies wat jij beschrijft. Maar mijn beeb is nog lang niet ingedaald, ben pas 20 weken!
Heb je het continu of af en toe? En hoe zit het met lopen heb je er dan ook veel last van? Ik blijk dus een hernia te hebben, dus als je het niet vertrouwt zou ik gewoon even vk bellen of langs huisarts gaan. Succes.
Hoi,ik heb het gekregen bij week 32 maar nu word het steeds erger.. Ik kan nu ook bijna niet uit bed komen... Mijn vader heeft ook een hernia en die herkent het ook..
Ik ben dus bij een neuroloog geweest en die zei dat het een hernia was. Moest veel lopen en fietsen van haar. Dacht eerst fietsen maar dan valt de pijn wel mee en het schijnt dan eerder over te gaan. Of goed rechtop zitten. Als het met de bevalling maar weg is want op me rug liggen gaat echt niet. Heb je dat ook, dat je absoluut niet op je rug kan liggen, ligt sowieso niet lekker met die buik maar nu kan ik dat helemaal niet meer. Ik had ook af en toe een tinteld gevoel in me onderbeen en voet.
Ik kan wel op mijn rug liggen maar bewegen moet ik dan niet hihi.. Maar zie je niet tegen de weken op die je nog te gaan hebt met deze pijn?
Euh ja beetje wel maar kan er weinig tegen doen helaas. Asparine mag je wel maar helpen zal dat denk ik niet echt doen. Vind dat meer voor hoofdpijn dus zoals de dokter gister nog zei dat wordt gewoon doorbijten. Nou moet ik wel zeggen dat de pijn minder wordt gelukkig maar je went er ook meer aan denk ik.