mijn echo vandaag wie kan daar iets op zien van een vruchzakje? ik moet binnen 2 weken terug gaan omdat ik een kleine kans heb op een BBZ . hij denkt wel het gene waar het pijltje staat dat het het vruchtje is wie heeft ook een echo hetzelfd als mij en kan die hier eens plaatsen met vriendelijke groeten
Sorry maar ik kan er niks van maken. Ik zie niet eens een pijltje. Waarom heb je al zo vroeg een echo gehad?
zo klein? andersvoeg mij ff toe ik stuur het je eens door er zijn nu al 2 vriendinne die er 2 vruchtzakjes in zien tessav25@hotmail.com tot zo
bij mij zag hij er ook zo uit en ik had een bbz ben tot 6 en halve week elke week 2 keer geweest en elke keer dachten ze een vruchtzakje te zien was gewoon gene vruchtzakje achteraf en had dus een BBZ had veel bloedonderzoeken en ook bloeding gehad en dachde kwijt te zijn nmaar me hcg steeg maar de echo kan ik nix uithalen zeker niet omdat ik ze ook zo had en als je kans heb op BBz snappen ze zelf ook wel dat je pas bij 6 week wat moet zien dat je met zekerheid kan zeggen of je bbz heb en dan moeten ze maar aantal dagen je hcg bloed laten prikken dan zijn ze er zo uit nof je een bbz heb