Terra Nova: donderdag 20:30 RTL 5

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by prettymum, Jul 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. prettymum

prettymum Niet meer actief

Mysteryserie over een gezin dat in het jaar 2149 een overbevolkte wereld verlaat. Via een gat in de tijd reizen ze terug naar de prehistorie om opnieuw te beginnen en zo de mensheid te redden. Ze wonen in een kolonie die 'Terra Nova' heet.

Ik ben benieuwd of dit een soort nieuwe 'Lost' gaat worden? Of meer een soort Jurassic Park achtig iets... Ik hoop het eerste, want ik heb wel
    in een nieuwe verslavend spannende serie!

2. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Ik zou me er niet teveel op verheugen. Na 1 seizoen was hij alweer gestopt.;)

3. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Ik vond het ook erg tegenvallen als serie. Te veel familie gedoe en niet genoeg mysterie.

4. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik zie inderdaad dat het gecancelled is, vind het echt balen. Vond het echt een leuke serie!

5. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,839
    3,630
    113
    Ik heb de 1e aflevering gezien. Ik vond het echt heeeeel erg slecht.

6. prettymum

Toch een soort Jurassic Park dus... We zullen zien :)

7. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik vond hem superleuk jammer dat ie weer gestopt is :(

8. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

Dec 5, 2011
    659
    0
    0
    Ik ga vanavond kijken. Heb ook gemixte reviews gelezen. Well see.

9. prettymum

Ik vond de eerste aflevering wel spannend. De tweede heb ik opgenomen en dus nog niet gezien.

Voor de pilot moesten er in een uurtje wel heeeel veel dingen gebeuren om het verhaal duidelijk te krijgen, hierdoor werd het soms een beetje kort door de bocht.

Wel veel overeenkomsten met Lost en het kamp van 'The others'. Een hek om gevaarlijke beesten tegen te houden en dan toch buiten het hek gaan, mysterieuze tekens... Ik ben benieuwd waar het heen zal gaan.

Share This Page