Wij willen een terrasoverkapping met een zeil,doek die je er ook , zoals een soort rolgordijn, in kan schuiven als je toch in de zon wil zitten. Hij moet wel tegen de regen kunnen aangezien het hier niet zo vaak mooi weer is en wij t buiten zitten wel gezellig vinden. Nu kan ik via google een hoop vinden maar niet precies wat ik zoek. Weet er iemand een goede en krijg ook tips waar op te letten, voor en nadelen van dit ?
ik denk dat zeil of doek niet samengaat met regen, dus dat je het waarschijnlijk niet gaat vinden. Dus op een harde overkapping of alleen zeil of id voor de zon.
Wij hebben een houten overkapping zelf gebouwd en aan de open zijkanten dik doorzichtig plastic. Dit voor slagregen en wind. Dit plastic hebben we op internet besteld, ringen ingeslagen en opgehangen. We leven nu al een paar dagen buiten echt leuk!
Hai, Kijk eens bij www.hillhout.nl en dan bij overkappingen en tuinpaviljoens. Volgens mij bedoel je dit toch? Volgens mij was er laatst ook zoiets te koop bij een bouwmarkt zoals de gamma, karwei of de praxis. Ik weet alleen niet meer welke.
zo een hebben de buren gehad en dan bedoel ik gehad een wind en regenbui en hij was geknapt en stuk zonde van het geld zou ik zeggen wij hebben een houten overkapping, dan weet je zeker dat die waterdicht is. een kant word dicht gemaakt dan zit je lekker uit de wind.