Hallo Meiden, Ik ben opzoek naar de naam van een restaurant in Amsterdam die een knalroze muur/bar hebben. Verder hebben ze een heel hoog plafond. Wie o wie weet over welk restaurant ik het heb? Groet Snoozie
Nee, die is het niet. Hij valt juist heel erg op met die knalroze bar...zag er laatst foto's van in een tijdschrift, maar kan hem nergens meer vinden!
Nee, deze is het ook niet. Ik kan het tijdschrift dus ook niet meer vinden waarin ik het heb gezien. De kleur van de bar is echt Magenta, het knalt er echt uit en dat zou dus heel kenmerkend voor dit restaurant moeten zijn, maar ja, hoe hij nou heet???
Ik ken er heel veel in amsterdam maar hier nog nooit van gehoord. Het was echt in Amsterdam? En weet je misschien wat voor eten er wordt geserveerd? Zag het er klein of groot uit?
misschien als je de naam van het tijdschrift nog weet , dat je daar even naar toe kunt bellen!? om te informeren?
Het is inderdaad echt te weinig info! Weet ook niet wat voor een eten er werd geserveerd. Volgens mij stond het in een van die mama-achtige tijdschriften, omdat het een kindvriendelijk restaurant was. Het zag er groot uit, met boven de bar volgens mij een vide met nog allemaal tafeltjes, heel hoog plavond dus. Het stomme is, het gaat me niet eens om het restaurant, maar het gaat me om de kleur (super vel roze) die ze daar dus op de bar hebben. We zijn dus opzoek naar een bepaalde verf, die we tot nog toe niet in de bouwmarkt hebben kunnen vinden!