Naam restaurant Amsterdam

Discussie in 'De lounge' gestart door Life in Pink, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hallo Meiden,

Ik ben opzoek naar de naam van een restaurant in Amsterdam die een knalroze muur/bar hebben. Verder hebben ze een heel hoog plafond.

Wie o wie weet over welk restaurant ik het heb?

Groet Snoozie

2. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    teasers? die zit op het damrak

3. Life in Pink

Nee, die is het niet. Hij valt juist heel erg op met die knalroze bar...zag er laatst foto's van in een tijdschrift, maar kan hem nergens meer vinden!

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Bonnes Choses?

welk tijdschrift?

5. Life in Pink

Nee, deze is het ook niet. Ik kan het tijdschrift dus ook niet meer vinden waarin ik het heb gezien. De kleur van de bar is echt Magenta, het knalt er echt uit en dat zou dus heel kenmerkend voor dit restaurant moeten zijn, maar ja, hoe hij nou heet???

6. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik ken er heel veel in amsterdam maar hier nog nooit van gehoord. Het was echt in Amsterdam? En weet je misschien wat voor eten er wordt geserveerd? Zag het er klein of groot uit?

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    misschien als je de naam van het tijdschrift nog weet , dat je daar even naar toe kunt bellen!? om te informeren?

8. Life in Pink

Het is inderdaad echt te weinig info! Weet ook niet wat voor een eten er werd geserveerd. Volgens mij stond het in een van die mama-achtige tijdschriften, omdat het een kindvriendelijk restaurant was. Het zag er groot uit, met boven de bar volgens mij een vide met nog allemaal tafeltjes, heel hoog plavond dus.

Het stomme is, het gaat me niet eens om het restaurant, maar het gaat me om de kleur (super vel roze) die ze daar dus op de bar hebben. We zijn dus opzoek naar een bepaalde verf, die we tot nog toe niet in de bouwmarkt hebben kunnen vinden!

9. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
  10. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0