Pasen/voorjaar decoratie

Discussie in 'De lounge' gestart door fluitketel, 24 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fluitketel

fluitketel Niet meer actief

Wanneer beginnen jullie met de pasen en voorjaars decoratie?
    En vanaf wanneer een paastak?
    Heb er zon zin in om alles lekker fleurig te maken, maar heb t idee dat t wat aan de vroege kant is.

DastyQueen vindt dit leuk.
  2. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik doe het meestal 4 weken van te voren. Al heb al wel een aantal weken van die kleine glazen potjes met hyacinten, blauwe druifjes en narcisjes in huis staan. Geeft ook al een voojaarsgevoel!

3. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Ik heb al een aantal weken roze tulpen in huis. Elke week een vers bosje. Geeft ook al een beetje zo'n voorjaarsgevoel. Over twee weken begint mn verlof en dan ga ik de paastakken halen en met mn zoontje samen versieren.

Ik hoop maar dat de kou snel voorbij is, wil graag genieten van een lentezonnetje

4. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik dacht er woendag al aan toen ik bij de bloemist paastakken zag staan. Ik denk dat ik een week of 6 voor pasen alles neer ga zetten. Ben ook wel weer toe aan vrolijke kleurtjes... de lente in huis!

5. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Ik heb alweer een paar weken tulpen en hyacinten in huis, heerlijk!

6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.326
    17.232
    113
    Ik ga het na de vakantie doen dus over 1,5/2weken

7. Sifra

Sifra Niet meer actief

Een week of 6 voor pasen is nu al, we zitten nu 5 weken voor pasen ;)
    Hier vanaf volgend weekend de paastak.

Triangel, Majo1983 en DastyQueen vinden dit leuk.
  8. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.187
    23.267
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik heb wel al voorjaarsplantjes enzo staan, maar ben nu nog in winterstemming, haha. Net nog sneeuwpopjes op de ramen gemaakt. :)
    Bekijk bijlage 559842

Zusterke, Yellowsun en Springboon vinden dit leuk.
  9. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik vraag me ook altijd af wanneer je er nou mee begint. Gevoel dat het nu nog te vroeg is. Denk echte paas decoratie dat ik het zo ongeveer 2 weken voor Pasen neerzet. Wil wel nog wat hyacinten in huis halen. Maar ik zit ook nog echt in de winterstemming. Het is ook zo koud.

10. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Euhm nooit. Ik weet niet waarom maar krijg er helemaal de kriebels van die verplichte voorjaars kleurtjes.

Triangel en Sado vinden dit leuk.
  11. DastyQueen

Meen je niet? :roflmao::roflmao::roflmao:
    Dan ga ik deze week de spullen naar beneden halen en woensdag op de markt paastakken kopen!

Sifra en tuc vinden dit leuk.
  12. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ga vanaf volgende week wat dingen verzamelen. Eerst hyacinten en paastak en daarna de kuikens en eieren;)

13. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik kijk ook meestal rond in de straten als ik mijn dochter te voet naar school breng. Zodra ik ergens wat zie dan denk ik ja nu kan het haha

14. Deliana

Deliana Niet meer actief

Zodra de echte kou weg is :)

Zolang het buiten nog winters is vind ik het op een één of andere manier gek om mijn huis in voorjaarssfeer om te toveren :cool:

15. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hier al een tijdje blauwe druifjes in huis, paastakken vind ik verschrikkelijk dus hier alleen maar wat gezellige voorjaars bloemetjes in huis.

16. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Toevallig gisteren paastakken gekocht en vandaag neergezet en gedecoreerd met de kids :)

Ik ben niet zo van de overige decoratie in huis. Misschien binnenkort een vaas tulpen ofzo. Een doorzichtige vaas vol met paaseitjes zou ook nog kunnen.

17. DastyQueen

ik heb wel al een paar weken elke week 2 nieuwe bosjes tulpen staan. Maar elke week nog winters witte... maar met de paas deco worden dat weer fleurige kleurtjes

18. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ik heb toevallig vandaag de paastakken gekocht en versierd. Voor het eerst dat ik paastakken heb. Ik denk dat zoon het wel leuk vindt!
    Verder nog geen voorjaarsbloemen.

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.073
    113
    Dat is nu al hoor;)

Wij gaan woensdag een paar daagjes weg en denk dat ik zaterdag wat spul neer ga zetten.

20. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.880
    5.137
    113
    We hebben al een paar weken blauwe druifjes en hyacinten. Ik weet niet of ik dit jaar paastakken doe.

Pommelientje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina