Dag Dames, ik ben aan het rondneuzen voor een leuke babygym voor onze kleine man,maar er is zoveel...wat hebben jullie en vonden/vinden jullie kleintjes dat met 3 mnden ook al interessant? Advies van het CB om er nu al een aan te schaffen, aangezien hij zijn handjes nog niet 'ontdekt' heeft.
Deze was hier een groot succes: Bart Smit - Bright Starts Safari babygym met speelmat We hebben er veel plezier van gehad: eerst als babygym, later het speelmatje om mee te nemen en nu speelt ze nog steeds met de speeltjes en het spiegeltje. De ophangringen zijn ook handig om een speeltje mee aan de eetstoel te hangen als je bijvoorbeeld uit gaat eten. (edit) Het speeldoosje gaat helaas niet lang mee. Ik kreeg overigens keurig een nieuwe, maar die gaf ook snel de geest. Toch zou ik hem opnieuw kopen, omdat mijn meisje er zo veel en zo lang plezier mee heeft gehad.
Wij hebben deze: Playgro Jungle Speelkleed 569246 Ik heb me er destijds niet echt in verdiept, maar deze was in de aanbieding toen en hij leek me erg leuk! Bevalt supergoed, dus ik zou hem zeker aanbevelen! Er zitten veel ontdekdingetjes aan, zoals een knispertje in de zon en de palmboom en bloemen aan é'ne van de bogen. De ringen met beestjes en ringen eraan kun je er makkelijk afhalen, ze kun je er ook eens wat anders aan hangen en je kunt de beestjes ook handig meenemen bijv. aan de maxicosi of wandelwagen. Het is heel leuk om te zien hoe hun spelontwikkeling gaat met zo'n ding. Eerst gaan ze alleen kijken, dan ontdekken ze dat als je ertegen aan schopt dat alles dan gaat bewegen en nu ze wat ouder is pakt ze de dingen met haar handen en trekt ze zich op/hangt aan de bogen. oh ja en niet te vergeten, er zit een kussentje bij en nog veel leuker, een dino knuffel met hele leuke muziekjes en knispervoetjes. Mijn dochtertje vind em echt superleuk!
Playgro Amazing Garden Speelkleed | Boxkleden | Baby-Dump Wij hebben deze. Ons zoontje vindt hem erg leuk!
Gymini Princess Tiny love - Babyspeelgoed Wesbhop wij hebben deze gehaald met 3 maanden. Wat heeft ze er veel plezier van gehad en nog steeds. Wij hebben er geen moment spijt van gehad, het is een hele goede aankoop geweest. De bogen hebben we er nu af maar ze zit nog op de mat te spelen als ze niet de hele kamer door gaat.
Wij hebben er 1 van vtech met winnie the pooh voordeel van deze vind ik dat er een dag stand drukkere muziekjes en een avond stand met rustige muziekjes en 1 lang muziekje. Later kun je hem ook in de box ophangen
Wij hebben deze! Ons meisje lacht & brabbelt wat af naar de treetop Friends! kleurrijke activiteiten babygym SKIP*HOP | kinderen-shop Kleine Zebra