Wat is een leuke babygym voor 3mnd oude baby

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Babbel81, Jan 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Dag Dames,

ik ben aan het rondneuzen voor een leuke babygym voor onze kleine man,maar er is zoveel:$...wat hebben jullie en vonden/vinden jullie kleintjes dat met 3 mnden ook al interessant?

Advies van het CB om er nu al een aan te schaffen, aangezien hij zijn handjes nog niet 'ontdekt' heeft.

2. Mamatss

Mamatss Actief lid

Jan 23, 2012
    421
    0
    0
    Deze was hier een groot succes: Bart Smit - Bright Starts Safari babygym met speelmat

We hebben er veel plezier van gehad: eerst als babygym, later het speelmatje om mee te nemen en nu speelt ze nog steeds met de speeltjes en het spiegeltje. De ophangringen zijn ook handig om een speeltje mee aan de eetstoel te hangen als je bijvoorbeeld uit gaat eten.

(edit) Het speeldoosje gaat helaas niet lang mee. Ik kreeg overigens keurig een nieuwe, maar die gaf ook snel de geest. Toch zou ik hem opnieuw kopen, omdat mijn meisje er zo veel en zo lang plezier mee heeft gehad.

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    onze zoon van 3 maand speelt er regelmatig mee.

4. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,899
    3,931
    113
    Wij hebben deze:

Playgro Jungle Speelkleed 569246

Ik heb me er destijds niet echt in verdiept, maar deze was in de aanbieding toen en hij leek me erg leuk!
    Bevalt supergoed, dus ik zou hem zeker aanbevelen!
    Er zitten veel ontdekdingetjes aan, zoals een knispertje in de zon en de palmboom en bloemen aan é'ne van de bogen. De ringen met beestjes en ringen eraan kun je er makkelijk afhalen, ze kun je er ook eens wat anders aan hangen en je kunt de beestjes ook handig meenemen bijv. aan de maxicosi of wandelwagen.
    Het is heel leuk om te zien hoe hun spelontwikkeling gaat met zo'n ding. Eerst gaan ze alleen kijken, dan ontdekken ze dat als je ertegen aan schopt dat alles dan gaat bewegen en nu ze wat ouder is pakt ze de dingen met haar handen en trekt ze zich op/hangt aan de bogen.

oh ja en niet te vergeten, er zit een kussentje bij en nog veel leuker, een dino knuffel met hele leuke muziekjes en knispervoetjes. Mijn dochtertje vind em echt superleuk!

5. Koon

Koon Niet meer actief

6. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

May 15, 2011
    1,724
    0
    0
    Secretaresse
    Gymini Princess Tiny love - Babyspeelgoed Wesbhop

wij hebben deze gehaald met 3 maanden. Wat heeft ze er veel plezier van gehad en nog steeds. Wij hebben er geen moment spijt van gehad, het is een hele goede aankoop geweest. De bogen hebben we er nu af maar ze zit nog op de mat te spelen als ze niet de hele kamer door gaat.

7. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Bedankt voor jullie reacties:)

8. marsonny

marsonny Bekend lid

Aug 13, 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben er 1 van vtech met winnie the pooh voordeel van deze vind ik dat er een dag stand drukkere muziekjes en een avond stand met rustige muziekjes en 1 lang muziekje. Later kun je hem ook in de box ophangen

9. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Ikea

10. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0