Weinig plasluiers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Froetsel, 5 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Even hulp/advies gevraagd ik een zoontje van 5
    Maanden die gecorrigeerd 4 maanden is hij is 5 weken te vroeg geboren.
    Mijn zoon is ermee bekend dus dat hij altijd verhoging heeft geen oorzaak verder.
    Wel is meneertje chronisch verkouden blijkt nu ben dus doorverwezen na kno arts of hun iets kunnen vinden, hij ademt altijd heel zwaar sinds de rs virus.
    Het viel mij ook op dat hij altijd deels z'n tongetje uitsteekt, geen medische oorzaak gevonden hij heeft gewoon een grote tong.
    Super gezond ventje volgens hun en super vrolijk!

Nu zit ik met het volgende, meneertje heeft sinds deze week niet echt volle luiers zoals k gewend ben. Waarschijnlijk maar 1 klein plasje per keer, hij zweet ook veel tijdens z'n flesje kost hem
    Gewoon super veel energie waardoor hij tijdens z'n flesje in slaap valt.
    Hij jankt wel ( enkel in de ochtend, hij slaapt van 19.00 tot 6-7uur in de ochtend) dan heeft ie echt een super dunne luier heb nog die luier mer die alarmpjes erop ke ziet echt een super kleine blauwe streepje.

Gisteren dus flesje om 12 uur gegeven heb hem
    Om 17.00 wakker gemaakt hij wilde gewoon niet wakker worden uiteindelijk toch wakker geworden. Toen flesje gegeven en om
    18.00 huilde hij alweer dat hij wilde slapen.
    Hij is verder wel gewoon vrolijk alleen die plasluiers

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    misschien een paar dagen bij houden hoeveel cc hij echt drinkt? dan kun je kijken of en hoeveel hij evt te kort komt?

volgens mij moeten ze minimaal de helft van de normale hoeveelheid binnen krijgen om niet uit te gaan drogen

3. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Ik weet het niet, maar wat ik wel denk, is als ik jou verhaal lees..(ook mbt de andere dingen) en jij maakt je zorgen, gewoon contact op nemen met de kinderarts ". Ook al zeggen ze gezond ventje, een moedergevoel wint het vaak toch hoor.. En inderdaad even goed bij houden wat hij binnen krijgt.

4. theeleut

theeleut Actief lid

19 aug 2008
    314
    2
    18
    Hoi

Mijn zoontje heeft eigenlijk ook altijd dunne plasluiers dus ben hier bniet anders gewent... wel is het handig om even bij te houden of hij voldoende vocht binnen krijgt... als dat voldoende is en hij heeft plasluiers dan gaat het goed... misschien heeft hjj meer gezweet door de warme daven die we hebben gehad dus niet te warm kleden. En misschien heeft hij last van een virusje waardoor hij even niet zo lekker in zijn vel zit?
    Geef je hem al eebn neusspray met een zoutoplossing? die mag je zonder problemen geven en dat kan voor de fles net even wat meer lucht geven waardoor het wat makkelijker gaat.

Mijn zoon zit ook altijd met het een deel van zijn tong naar buiten. Nu met bijna 3 is het al een he stuk minder en heeft hij het alleen nog als hij zich erg concentreert of weer eens flink verkouden.... afgelopen jaren is hij ook chronisch verkouden geweest hij heeft wel een puffer gekregen omdat het zwaar ademen doorging naar bronchitis. ... maar verder nog steeds een kerngezond kereltje die weinig plast maar prima drinkt

Deel Deze Pagina