Draagmoeder gezocht: Musetta

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door jada73, 23 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jada73

jada73 Actief lid

6 apr 2010
    172
    0
    16
    NULL
    NULL
    Al surfend op internet kwam ik toevallig terecht op het blog van Musetta van Draagmoeder gezocht van enkele jaren geleden. Ik lees dat het nu toch gelukt is om een draagmoeder te vinden en dat de baby binnenkort geboren wordt.

2. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Naam zei me wel wet maar moest even google-en om weer te weten wie het precies was...

Vervolgens net in het oude topic 20 minuten gelezen. Ja, aparte dame was dat ;)

3. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
  4. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Ik volg d'r op instagram: @musjes
    de baby wordt idd bijna geboren. In t programma vond ik haar wel wat apart. Maar dat kwam misschien ook door d'r voorgeschiedenis.
    Op Instagram is t gewoon een normale moeder, net als wij allemaal.😊

5. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Hoebedoel je voorgeschiedenis? Was ze al bekend voor ze mee deed aan draagmoeder gezocht?

Ik heb het programma ook bekeken en volgens mij deed de redactie er goed aan mee om haar vreemd neer te zetten.

Ik vind het mooi dat het hun alsnog gelukt is!

6. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Met d'r voorgeschiedenis bedoel ik de manier waarop ze onvruchtbaar is geworden. Dat was voor haar behoorlijk traumatisch. Als je vastbesloten bent om een groot gezin te krijgen en er wordt op die manier een streep door de rekening gehaald kan je misschien wat te vastberaden overkomen. Op het web wed ze al als 'vreemd' bestempeld omdat ze nog zo graag een kind wilde terwijl ze er al 3 hadden. De toon was toen al een beetje gezet.

Ik volg haar vanaf dat haar 2e zoon geboren is (met schisis)

7. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Mag het niet zeggen maar gun anderen een draagmoeder eerder. Ik vond haar asociaal en ze heeft kinderen genoeg. Had zelf wel een draagmoeder willen hebben maar ja mag niet adopteren.

8. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Ik denk niet dat jij kan bepalen of ze kinderen genoeg heeft. En of ze asociaal is weet ik niet, ik ken haar niet. Jij misschien wel dan?

9. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ze kwam wel asociaal over destijds, maar dat kan natuurlijk ook de montage van de redactie zijn geweest.

10. Lenaroos

Ik vind het best wel asociaal om te zeggen dat iemand genoeg kinderen heeft eigenlijk.

11. Lenaroos

Mag je eigenlijk in Nederland draagmoeder zijn/gebruiken met eiceldonatie of gaat dat altijd via buitenland?

12. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Ik zou t niet gelijk asociaal noemen, eerder egoïstisch/centrisch misschien.
    De montage speelde misschien ook wel een rol.
    Voor het programma volgde ik haar al op sociale media en daarna ook blijven volgen. Het beeld wat ik nu van haar heb is niet asociaal of egoïstisch. Meer dat ze een vrouw is die weet wat ze wil en daar dan ook voor 100% voor gaat. En dat kan niet iedereen altijd waarderen denk ik.

13. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Wat ik vooral erg "bijzonder" vond dat ze ook op zp mee schreef en dat dat nou niet bepaald de meest vriendelijke posts waren.
    Kan me herinneren dat ze dan topics opende met een vraag over een product en dat ze dan 3 post later ineens schreef, oh ik heb het inmiddels op die en die site gevonden, echt zo'n leuke site of zulke goede producten... 3 x raden van wie die sites/ producten waren....;) Heeeeel vreemd.

Hoe het precies allemaal zat weet ik niet meer maar er zijn vast wel andere leden die nog weten hoe het zat:)

Mijn persoonlijke mening over haar doet er verder niet toe, ze was in elk geval niet mijn favoriete kandidaat van draagmoeder gezocht;):p

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland

15. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

#15 Rabarber, 28 okt 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2016
    Ik ken haar uit mijn studententijd. Inmiddels al jaren geen contact meer, maar ik vind het beeld wat je hier schetst heel erg kloppen. Ze wist altijd al heel duidelijk wat ze wil en had een enorm doorzettingsvermogen. Ze heeft altijd al gevonden dat je zelf verantwoordelijk was voor je eigen geluk en ik kon dat juist in haar waarderen. Ze was een enorm krachtige, sterke en onafhankelijke vrouw.

Ik herkende haar in ieder geval niet terug in hoe ze neergezet werd in het programma. Ik gun haar dit vierde kindje enorm. Ze heeft altijd de wens gehad voor een groot gezin en volgens mij is ze een hele goede en lieve moeder :). Ik vind het dan ook niet kunnen om te zeggen dat je het iemand anders meer gunt. Dit kindje krijgt een fijn thuis en daar gaat het om.

16. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.697
    4.306
    113
    noord holland
    Op de vraag hierboven over wat mag. Het terugplaatsen van een embryo in een draagmoeder mag/kan alleen in Nederland mits de eicel en zaadcel beide van de wensouders afkomstig zijn. Dit gebeurd alleen in het Vu in Amsterdam en onder strenge criteria ( o.a. dat de wensmoeder geen baarmoeder meer heeft of dat haar eigen leven in gevaar komt als ze zwanger zou zijn).

17. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.877
    5.170
    113
    Home
    bah vreselijk mens
    deed er toen al alles aan om haar zin door te drammen

en nee dat kwam niet door de montage
    ze schreef hier ook mee op zp en deed alsof wij achterlijk waren

18. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Deze ervaring heb ik ook :) ik ken haar via een ander forum en heb ooit iets met haar geruild. Zij en haar man kwamen over als heel sterke, lieve mensen. Op fb volg ik deze heftige en mooie reis naar hun vierde kindje. Super dat ze haar dochter bijna in haar armen kan sluiten!

En egoistisch? Mensen die zoiets zeggen omdat ze al genoeg kinderen heeft, zijn wat mij betreft jaloers én blind. Je moest eens weten wat voor een traumatische ervaring het is geweest toen ze kort na haar derde bevalling bijna doodgebloed is. Haar baarmoeder was gescheurd. Dat haar man zijn vrouw bijna kwijt was en 3 kleine kindjes hun moeder. Zij verdiend geen jaloezie!!! Het was afschuwelijk. En nu mag ze toch nog een keer ervaren om een kind te krijgen. Dat is mooi, heftig en bijzonder.

19. Hommeltje

Ik niet. Mensen moeten uberhaupt dankbaar zijn als ze er al eentje kunnen krijgen. Maar dat snapt alleen iemand die ze niet kan krijgen natuurlijk. Of die heel lang in de MMM heeft gezeten

20. Hommeltje

Deel Deze Pagina