Terroristische aanslagen Nieuw-Zeeland

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Aszz, 15 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moluks78

Moluks78 Niet meer actief

Ik vind het vooral eng dat het 'vergeldingsacties' worden. Weet even t goede woord niet.
    Zo hou je alle ellende in stand. Deze actie is volgens de dader een reactie op andere vreselijke aanslagen en dingen die hij zag gebeuren in de wereld.
    Wat volgt hier dan weer op?

2. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Pfff telkens als ik er weer aan denk, barst ik in tranen uit... :cry: hoe kunnen mensen Zo wreed zijn!??
    Dat angstig huilend meisje op de stoep dat nog 2 keer naar geschoten is alsof ze niks voorstelde.... Zoveel onschuldige mensen dood en in de rouw en dat door een enge haatdragende psychopaat!
    Ik kan er met mijn hoofd niet bij..

De aanmoedigende berichten op facebook/youtube maken mij zo bang. Mijn ouders zijn hiernaartoe gevlucht zodat mijn zusje en ik hier een normale en zorgeloze leven op konden bouwen. Maar door dit soort berichten, ben ik bang voor de toekomst van mijn kinderen. Ik moet er niet aan denken dat ze onderweg naar school/werk door een of andere gek aan worden gevallen, omdat zij niet 'blank' zijn :$

3. Ebrum

Ebrum Fanatiek lid

11 mei 2013
    1.725
    853
    113
    Ik vind dit zooo vreselijk! Ik ben ook moslim en ja draag een hoofddoek! Geloof me ben echt bang geworden.... dat kleine meisje die help me riep zal ik nooooit vergeten! Ik heb er geen woorden voor!! Dit is gewoon ziekelijk!!:cry::cry::cry:

4. MotherPrincess

MotherPrincess Actief lid

19 okt 2014
    276
    170
    43
    Echt verschrikkelijk...
    Ik heb er gewoon geen woorden voor. Zo verschrikkelijk

5. Mybrand2018

Mybrand2018 Fanatiek lid

22 apr 2018
    1.751
    883
    113

We moeten juist laten zien dat wij niet bang zijn

We moeten juist een eenheid vormen

Laten er meer mensen juist naar het vrijdag gebed gaan

Tuurlijk zet dit je aan het denken. Ik ben zelf ook moslima maar ik ga mezelf geen angst laten inboezemen door zo gestoorde gek

Ebrum, Hana84 en MyMiracle vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina