Ik vind het vooral eng dat het 'vergeldingsacties' worden. Weet even t goede woord niet. Zo hou je alle ellende in stand. Deze actie is volgens de dader een reactie op andere vreselijke aanslagen en dingen die hij zag gebeuren in de wereld. Wat volgt hier dan weer op?
Pfff telkens als ik er weer aan denk, barst ik in tranen uit... hoe kunnen mensen Zo wreed zijn!?? Dat angstig huilend meisje op de stoep dat nog 2 keer naar geschoten is alsof ze niks voorstelde.... Zoveel onschuldige mensen dood en in de rouw en dat door een enge haatdragende psychopaat! Ik kan er met mijn hoofd niet bij.. De aanmoedigende berichten op facebook/youtube maken mij zo bang. Mijn ouders zijn hiernaartoe gevlucht zodat mijn zusje en ik hier een normale en zorgeloze leven op konden bouwen. Maar door dit soort berichten, ben ik bang voor de toekomst van mijn kinderen. Ik moet er niet aan denken dat ze onderweg naar school/werk door een of andere gek aan worden gevallen, omdat zij niet 'blank' zijn
Ik vind dit zooo vreselijk! Ik ben ook moslim en ja draag een hoofddoek! Geloof me ben echt bang geworden.... dat kleine meisje die help me riep zal ik nooooit vergeten! Ik heb er geen woorden voor!! Dit is gewoon ziekelijk!!
We moeten juist laten zien dat wij niet bang zijn We moeten juist een eenheid vormen Laten er meer mensen juist naar het vrijdag gebed gaan Tuurlijk zet dit je aan het denken. Ik ben zelf ook moslima maar ik ga mezelf geen angst laten inboezemen door zo gestoorde gek