Mijn zoon heeft nieuwe schoenen nodig. En nu had ik deze gevo den. Ik vind ze wel stoer. Maar ik heb ze aan een paar mensen laten zien en niemand vind ze leuk.. zo lelijk zijn ze toch niet? Mijn broer vond het op aangemeten schoenen lijken.. omdat ze hoog zijn..
Als jij ze mooi vindt moet je ze kopen. Smaken verschillen, dus er zullen best mensen zijn die ze niet mooi vinden. Da's jammer dan.
Ik heb ook iets hogere schoenen voor m'n zoontje. Niet zo hoog als die op jouw foto maar toch. Ik vind t huis stoer!
Ik vind ze inderdaad te hoog. Het lijken net laarzen. Laarzen bij een jongen kunnen echt niet hihi Maar ieder zijn eigen ding dus als jij en je kind ze mooi vinden en ze passen goed en lopen lekker wie zijn wij dan om dit te beoordelen.
Niet echt mijn smaak maar ik vind ze wel mooi. Alleen niet voor ons Ze lijken me wel onhandig om aan te doen, ik zie me al vechten met die schoenen haha
Zulke hoge schoenen lijken mij niet lekker zitten met spelen, klimmen, rennen, dus ik zou ze niet zo snel kopen, maar lelijk vind ik ze niet.
Ik zie mezelf al worstelen met aan/uittrekken. Ik hoop dat de rits doorloopt totdat de hele voet eruit is Ik vind ze wel cool; maar het ligt er aan hoe oud je kindje is. Ik zou het voor een jaar of 4-5 niet doen, gewoon omdat ze dan nog overal kruipen en flexibel alle kanten op bouncen; dan wil ik gewoon losse schoenen die niet in de weg zitten. De schoenen zijn mooi; maar IK DENK (even vanaf een plaatje af gezien dan) dat ze niet fijn zitten met spelen.
Ze zijn van shoesme dus dat zouden toch wel schoenen moeten zijn die rekening houden met spelende kinderen denk ik.. Ik ben benieuwd ze komen morgen.