Sunparks: Oost Duinkerke of de Haan?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lumiere, 6 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Eind januari gaan wij nog een weekje weg, en het plan is Sunparks aan de kust. Wij zijn echte "winter-strand-mensen" en nu zag ik dat er 2 parken zijn aan de Belgische kust. Ik kan niet kiezen o_O ze zien er allebei zo leuk uit....
    Oost Duinkerke is dichter bij Plopsaland, maar mijn vriend wil daar liever niet heen (ik op zich wel maar vanuit de Haan is dat ook wel aan te rijden). Bellewaerde hetzelfde verhaal maar dat is misschien wel helemaal niet open in de winter.
    Vanuit de Haan is het niet ver naar plaatsen als Blankenberge en Knokke zag ik. Of Brugge.
    Ik zie vanuit Oost Duinkerke behalve Plopsa niet heel veel om te doen in de winter.

Beide parken kosten heel weinig in de winter en zien er leuk uit, echt een luxeprobleem dus.
    Is iemand ooit op ene van deze parken geweest, wat zijn jullie ervaringen?

2. Mammie79

Mammie79 Actief lid

28 aug 2014
    291
    95
    28
    Wij zijn 2 jaar geleden in Juni naar de Haan geweest.
    Huisje viel ons tegen.....mn verouderd, onderhoud loopt achter in en om bet huisje etc. Maar we hebben ons wel vermaakt en dan mn buiten het huisje. Zwembad lekker, indoorspeeltuin ook leuk en verder mn de omgeving. Wij hadden fietsen gehuurd en daar heerlijk op rondgefietst.
    Omdat het huisje ons tegen viel gaan wij niet meer terug. Succes met kiezen, de andere parken kennen wij niet.

3. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Wij komen heel vaak in Wenduine, en sunparks de Haan ligt daarnaast. Park ken ik niet, maar de omgeving vinden wij erg leuk!

4. IT234

IT234 Actief lid

16 mrt 2017
    294
    178
    43
    2x een weekend in De Haan geweest. Wel in een wat luxer huisje. Het was wellicht wat verouderd, maar zeker niet vies en we hebben het erg naar ons zin gehad met kids. Je bent snel aan zee, leuke omgeving.

5. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Het is uiteindelijk geen Sunparks geworden...mijn vriend zag zoveel negatieve recensies dat hij het risico niet wilde nemen, ondanks dat onze eerdere ervaringen met Sunparks (Vielsalm, nu overgenomen door cp) best goed zijn.

We hebben nu geboekt voor Landal Nieuwvliet-Bad in Zeeuws Vlaanderen. Ook redelijk dichtbij Knokke/Blankenberge maar ook bij Zeeland. Eind januari, dus een echte winterstrandvakantie. Nog even gekeken voor CP Zandvoort, maar die vermelden dat ze in 2019 grootste renovaties gaan doen op het park, dus grote kans dat er gebouwd en gerenoveerd gaat worden juist in de wintermaanden. Nu vind ik wel dat er op alle parken op zoover enorm gezeken wordt, ook over parken waar wij hartstikke tevreden over zijn uit ervaring.

Iemand ooit op dit Landalpark geweest? We hebben een kinderbungalow geboekt voor 6P.

Voor ons kan het aftellen ook weer beginnen dus :D

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ja, goede keuze!! Wij zijn er in mei geweest en het is nog vrij nieuw allemaal. Mooie luxe huisjes. Wij kregen een upgrade naar een 8p luxe huisje ipv een 6 persoons.
    We zijn ook in de Haan geweest en dat vond ik echt niks...muf, verouderd... nee...

Al vast een fijne vakantie!!!

Lumiere vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina