Wij gaan in Mei een week weg naar Terschelling met schoonouders. Mocht het coronavirus ons dan nog bezig houden, zouden jullie dit dan nog door laten gaan? Of zien jullie geen reden om het niet/wel door te laten gaan?
Tot vorige week dacht ik nog lekker gaan. Maar gister werd dankzij rutte wel duidelijk dat dit niet iets is wat een korte duur zal hebben. Ik zou alles tot aan de zomer cancellen. Als je er al heen kunt, is alles dicht. Wat wil je dan daar gaan doen. mocht het tzt toch weer oke zijn om je te verplaatsen, dan zou ik tzt verder kijken wat hoe en waar ik heen zou gaan.
Dit. En verder zijn onze eilanden nu nog vrij van corona. Dat willen ze graag zo houden en roepen dan ook op om ajb. niet naar de eilanden te komen de komende tijd: https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/eilandburgemeesters-overstag-toeristen-blijf-thuis~bb8d5e76/
Dat vind ik ook hoor. Het is vorig jaar vroeg geboekt ivm schoonouders die 30 jaar getrouwd zijn in Mei dit jaar. Maar zeker, als het dan nog speelt, wil ik er ook niet heen. Voor mezelf niet, en voor andere mensen niet.
Nou daar denken de parkeigenaren anders over. Mijn moeder wilde omboeken, maar nee dat deden ze nog niet. Ook de opmerking dat we uit Brabant komen en uit het gebied van de brandhaard was geen probleem: we kunnen gerust komen, fietsen huren enz. Annuleren was dan ook niet nodig. Als we niet kunnen omboeken of maar een deel van het bedrag terug kunnen krijgen gaan we toch. Wij hebben ons best gedaan.