Hoe is het nu bij vakantiepark beekse bergen na brand?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Mammaaa, Sep 11, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,084
    694
    113
    In de herfstvakantie gaan wij naar vakantiepark beekse bergen. Super veel zin in.

Nu is daar natuurlijk pas brand geweest (vreselijk!) Op de site staat dat ze alles hard aan het renoveren zijn en dat je in je verblijf 1x ergens anders mag zwemmen en er een pop-up restaurant is gemaakt op 20 loopminuten afstand..

Ben erg benieuwd hoe dit in praktijk gaat.. wij hadden natuurlijk een ander beeld van onze vakantie in ons hoofd.. elke dag zwemmen met onze waterratjes, niet in de auto met slecht weer naar restaurant oid...

Vooropgesteld dat het voor beekse bergen natuurlijk het aller ergste is, maar wij verheugen ons hier natuurlijk ook al 4 maanden op, dus het is toch jammer

2. luca75

luca75 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    4,864
    3,500
    113
    Ik weet niet hoe het daar is maar het elke dag zwemmen zat er sowieso niet in hoor. Wij zaten afgelopen zomer op het resort en je moest reserveren om te kunnen zwemmen en je mocht 1 keer zwemmen tijdens je verblijf.

3. Pompidom

Pompidom Actief lid

Jul 6, 2021
    315
    164
    43
    Female
    Ik ben er deze zomer geweest, niet gezwommen. Maar verder is alles netjes opgelost.

Er was een pop up supermarkt, bakker, frituur e.d. Voor de kinderen een volledig animatie programma en een enorm springkussen festijn. Wij vonden het echt super leuk! Je kunt op het park (wat echt enorm groot is) ook met de auto/ fiets/step gaan natuurlijk.

Daarnaast heb je ook gewoon onbeperkt toegang tot beekse bergen en speelland. Heel veel zijn wij dus niet op het vakantiepark geweest...

4. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,084
    694
    113
    Ohh dat was dus ook al niet veel! :roflmao::|

5. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,084
    694
    113
    Goed om te horen! :)
    Natuurlijk gaan we dat ook allemaal doen. Maar onze jongste moet toch een middagslaapje op bed doen dus dan is het fijn voor ons en leuk voor de oudste om dichtbij iets te doen. :thumup:

6. Relax

Relax Fanatiek lid

Sep 26, 2009
    1,865
    2,057
    113
    Female
    Afgelopen zomer was het prima geregeld. Pop up supermarkt met alles wat je nodig hebt.
    Je krijgt idd een voucher om te gaan zwemmen bij zwembaden in de buurt en je kunt er zelf natuurlijk voor kiezen om vaker te gaan (op eigen kosten).
    Het restaurant bij Speelland (tapas restaurant noemen ze het), daar zijn wij de eerste avond geweest en ik zou me er niet teveel bij voorstellen :|
    Beter zoek je in de buurt leuke adresjes om te eten! Enige wat ik wel echt miste was een wasserette, met een gezin van 5 doe ik altijd wel een wasje in een week op de camping. Dat werd dus een handwasje. Je kunt naar Tilburg naar een wassalon hoor maar dat vonden wij te veel gedoe :roflmao:

7. luca75

luca75 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    4,864
    3,500
    113
    Wij vonden de vroege vogeltour en de backstage tour erg leuk. Met de vroege vogeltour ga je voor het park opengaat met een ranger het safaripark in. Dan heb je meer kans om (jonge) dieren te zien en de ranger kan je er alles over vertellen.

De backstage tour is ook leuk maar dan voor de iets oudere kinderen. Mijn dochter van 7 vond het leuk. Dan ga je in de lege olifantenstallen kijken, en in de giraffenstal en in de nijlpaardenstal en wordt er vanalles over verteld.

Share This Page