Terug bij af?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kellieee, 14 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje heeft in de 1e 6 weken van zijn leven bijna alleen maar gehuild. Dit was reflux, overvoeding en een gebrek aan regelmaat. Na dat allemaal aangepakt te hebben ging het beter. Veel vrolijker, goed in slaap vallen, goed slapen tussen de flessen door.

Nu is hij 3 maanden en 2 weken. En alweer ongeveer 2 weken net zo onrustig als in het begin. Er is niks veranderd, we doen alles nog op precies dezelfde manier. Overdag slaapt ie amper. Ik vind het prima als ie gezellig is. Maar hij geeft vaak genoeg duidelijk aan dat hij moe is maar slapen ho maar. Wat is dit? Zijn we weer terug bij af?

2. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Heb je al overwogen dat het wel eens kma zou kunnen zijn?

3. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    We zijn al bij de ka geweest. Dat is het niet. En het is een tijd wel heel erg goed gegaan.. Of kan dat na een tijdje zomaar ineens opkomen?

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Rond de 4 maanden is een beruchte sprong, wat vaak met een hoop drama en gedoe gepaard gaat. Problemen met slapen, nachtelijk spoken, gedoe met drinken en veel jengelen en huilen.

Heb het met alle 3 mijn kinderen gehad. Duurt een paar weken. Ik kan me nog levendig herinneren dat ik met mijn oudste uren (overdag) liep te wiegen omdat hij zo moe was, maar niet kon slapen. Om dan uiteindelijk in een soort houdgreep na een vreselijk lange krijspartij uitgeput in slaap te vallen ;)...

Ik zou in eerste instantie dus denken aan de leeftijd.
    (en dit zal overigens niet de laatste keer zijn. Het groter worden gaat niet zonder slag of stoot en is in mijn ervaring een aaneenschakeling van moeilijke en makkelijke fasen)

5. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik herken dat helemaal niet van mijn dochter haha, daar heb ik dit nooit mee gehad. Maar hopen op een sprongetje dan maar. Zodra ik hem oppak stopt ie met huilen tot ie het bij mij ook weer zat is. Ik probeer hem dan ook gewoon in slaap te laten huilen (totdat het huilen krijsen wordt natuurlijk)

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Weet je dat in slaap huilen heel veel stress hormoon bij een klein kindje afgeeft en dat dit echt achterhaald is?

7. jolanda0207

jolanda0207 Actief lid

27 aug 2013
    216
    6
    18
    Sommige kids hebben een inslaap Val huiltje. Had die van mij ook. Het verschil hoor je echt wel als moeder

8. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja precies jolanda. Ik herken zeker het in slaap val huiltje. Daarom zei ik ook al als het echt huilen of krijsen wordt ga ik natuurlijk naar hem toe

Deel Deze Pagina