Als het een meisje is wordt haar roepnaam Amber, we zijn erg aan het twijfelen voor een eventuele 2e en/ of 3e naam. Dit zal dan zijn Maria (vernoemd naar beide oma's) en Delilah (vinden we een erg mooie naam) Wat vinden jullie: Amber Amber Maria Amber Maria Delilah Amber Delilah Maria
Ik vind Amber Maria erg mooi, ik heb zelf 4 namen en vind dat echt TE veel en zou het zelf ook altijd bij maximaal 2 houden. Maar als jullie die beide namen zo graag willen zou ik er Amber Delilah Maria van maken...
Ik vind persoonlijk Amber heel mooi, Maria ook maar Delilah? Sorrie maar dat vind ik een naam die het andere uiterste van Amber en Maria is. Past er niet bij naar mijn idee. (als ik eerlijk ben vind ik dat nogal een "foute" naam). Maar ieder zijn smaak natuurlijk. Ik zou er dus Amber Maria van maken.
Amber Maria Delilah Houdt er wel rekening mee dat Delilah in de bijbel haar minnaar Samson verraadde. Dat is wel minder fraai...
Dat is ook eigenlijk de reden van onze twijfel, ik heb ook een nogal christelijke familie.. dus weet niet of dat gevoelig ligt
Ik vind Delilah een mooie naam maar niet zo in combinatie met de andere namen. Dus ik zou gaan voor Amber Maria