Tampons

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Djamila, 15 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Wanneer mag je weer tampons gebruiken?

Ben nu in 2 weken tijd al voor de tweede keer ongesteld geworden en ik vind het zo vies met maandverband. Durf eigenlijk nog niet echt een tampon te gebruiken maar wil het wel.
    Heb nu alleen mini's en normal in huis maar heb gehoord dat je na de bevalling het beste super kan gebruiken. Klopt dit??

2. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien de huisarts even bellen of anders de VK wanneer die een telefonisch spreekuur heeft?

Durf het zelf zo niet te zeggen, weet ook neit van welke factoren het afhangt.

3. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik heb na 4weken tapons gebruik wel super en superplus voor de zekerheid..
    mini tapon ben ik bang dat die erin schriet vandaar dat ik super heb gebruik...
    maar je kan ze gewoon gebruiken hoor..

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.968
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Voorzover ik begrepen heb, mag het na 6 weken weer ALS je echt gestopt bent met vloeien van de bevalling en als eventuele hechtingen eruit zijn en alles genezen is.
    Heb je nog geen eindcontrole gehad bij de vk?

5. Alita

Alita Niet meer actief

ja is moelijk want is het al een ongi geweest ondertussen of ben je toch nog aan het vloeien van de bevalling?
    Hier stopt het n dan begint het weer en ik gebruik nog geen tampons...ik wil eerst een tijd niet meer vloeien en als ik dan ga vleoien weet ik zeker dat het mijn ongi is...

Vreselijk he dat maandverband!! Hoop dat ik deze keer weer niet meer ongi wordt!!

6. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik heb geen nacontrole gehad alleen via de telefoon. Ik kon niet gaan omdat ik een ontteking aan mijn evenwichtsorgaan heb en niet kon autorijden, dan was het al te lang geleden.

Volgens mij was het wel een menstruatie, heb tot 5 weken gevloeid, daarna een week niet en toen een week weer wel. nu 2 weken niks en nu wel weer met stolsels ( lekker smakelijk).

Mag van de ha wel bellen als het gestopt is dan zetten ze de spiraal erin.

7. Alita

Alita Niet meer actief

ja dan lijkt het me wel een ongi...
    doen ze niet de spiraal juist als je ongi bent????

8. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik heb gister een normal geprobeerd en die viel er na een half uur al zowat uit. Toen een super dat was echt beter, dacht niet dat ik die er ooit in zou krijgen.

9. kiddie

kiddie Niet meer actief

Oh meiden jullie zijn dus echt 'ruimer' geworden?? Ik heb voor de bevalling enkele keer tampons gebruikt, maar heb erg moeite met inbrengen. Nu nog niet geprobeerd, zie er tegenop... Lijkt me zo anders nu, vind het zo eng..

10. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Onze ha doet het net na de ongie. Dan moet je bellen en dan kan je meteen of een dag later komen.

Deel Deze Pagina