Straks de 20 weken echo. Kan echt niet meer wachten... pff , schiet op tijd! Hoeveel foto`s kregen jullie mee naar huis bij de 20 weken echo ?
Heb bij de 20 weken echo 4 foto's meegekregen. Is wel afhankelijk van hoe je baby zich gedraagt en het mogelijk is ook mooie plaatjes te schieten
Wij hebben geen foto's meegekregen! Gek he, was het ook eigenlijk vergeten te vragen.... Ik had al zo lang naar onze meid kunnen kijken, dat ik er op dat moment ook helemaal niet bij stil stond!
Wij hebben er ook 1 mee gekregen en we hebben de gehele echo op video staan. Nu hebben we met 23 weken ook een pretecho laten maken en die staat op dvd en daar hebben we 5 foto's mee gekregen. Liefs, Duveldraakje
ik heb totaal 10 foto's alle van de 20 weken echo(overgens heb ik geen 12 weken/termijn echo gehad dus ben 2x voor een 20 weken echo geweest)
denk dat het afhankelijk is van je VK, ik heb bij me vorige 2 echo's 2 foto's gehad. Ga er dus eigenlijk vanuit dat het bij de 20 wkn echo ook zo zal zijn. Merk het wel
Ik kreeg er 7 mee, net als bij mijn 12 weken echo (beide echo's werden in het zh gemaakt). Afgelopen maandag een pretecho laten maken, alles op dvd en 3 kleurenfoto's en 8 zwart wit foto's meegekregen.
Ik heb er 6 meegekregen bij de 20 weken echo en omdat de kleine helemaal in elkaar lag gedraaid moest ik de week erop terugkomen zodat ze de rest nog goed konden bekijken en toen heb ik er nog 6 meegekregen.