Terug en twijfels over tweede

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Saren, 15 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Ja daar heb je wel gelijk in. We gebruiken geen anticonceptie (behalve condoom natuurlijk) dus we kunnen zo starten als we willen.
    Onze dochter is nu 22 maanden. Op zich is ze best wel makkelijk alleen op het verschoonkussen is een drama. Het is net of de knop dan omgaat en dan wordt ze dwars, maar dan ook echt dwars :$

2. LaMama77

LaMama77 Actief lid

6 mei 2013
    307
    0
    16
    Haha, dat klinkt bekend. Hier is het soms ook dramatisch en het wordt nu steeds erger. Onze meid is net 14 maanden en ze wordt er niet minder druk op, dus wij kunnen onze lol nog op ;)
    Jullie meisje is het straks wel enigszins duidelijk te maken dat er een kindje bij komt. En wie weet, gawt ze het geweldig vinden om voor haar brusje te zorgen en kan ze daar haar energie in kwijt. Ik hoop het voor je. Het blijft een moeilijke beslissing....al begin ik het positiever in te zien.

3. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Mag ik vragen wat jullie dan 'dramatisch' vinden aan jullie kinderen of situaties?

4. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Zodra ze op het verschoonkussen komt, gaat het mis. Ze is dan echt onhandelbaar. Als we met z'n tweeën zijn verschonen we haar met ons tweeën want alleen is het bijna niet te doen. We zijn er nog steeds niet achter waarom ze zo doet. We hebben al van alles geprobeerd. Afleiden met een speeltje of boekje werkt niet. We geven haar vaak ook een flesje drinken zodat ze maar blijft liggen maar die heeft ze in een mum van tijd leeg en dan moet ze de luier nog om. Samen een liedje zingen wil nog wel eens helpen.

5. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Ik zou haar staand gaan verschonen, dat kan prima met 22 maanden.

6. LaMama77

LaMama77 Actief lid

6 mei 2013
    307
    0
    16
    Tja, wat heet dramatisch? Ik denk dat alle kindjes dat op een gegeven moment hebben. Ze begint al te brullen als ze het verschoningskussen ziet. Staand lukt ook niet want ze gaat meteen zitten. Daarna is er meestal niks meer aan de hand.
    En de ene ouder kan er waarschijnlijk beter tegen dan de ander, tegen dat gekrijs en gespartel.

Deel Deze Pagina