Een paar maanden terug heb ik me aangemeld bij deze site en ben er vorige week achter gekomen na precies 2 jaar en onderzoeken in de medische molen dat ik zwanger ben! Uitgerekend op 9 sept
Van harte gefeliciteerd! Heb je nou alleen onderzoeken gehad of ook behandelingen? Ben je door een behandeling zwanger, of toch spontaan? Gewoon nieuwsgierigheid hoor Geniet van je zwangerschap! Elmo
We hebben alleen onderzoeken gehad waarbij niks gevonden is. In november heb ik mijn HSG onderzoek gehad en doordat de boel 'doorgespoeld' is, is het nu ineens na 2 jaar raak.
Gefeliciteerd! Dat heb ik vaker gehoord, van dat 'doorspoelen'. Bij een vriendin van mij ging het net zo! Als het niet zo'n vervelend onderzoek was, zouden ze het vaker moeten doen... hihi. Yule
Tsja, indd Yule. Heb dit onderzoek als vreselijk ervaren. Ik heb heel veel pijn gehad en bijna een week nagebloed.
gefeliciteerd ik heb hsg onderzoek ook gehad begin october en ik voelde er niets van was die wel ineens zwanger alleen ging het mis helaas rond eind november en eind december me eerste regels gehad na de miskraam en zit nu in ronde 23/24