Hallo. Als het goed is ben ik vandaag 7 weken en een dag. Morgen voor het eerst voor een echo. Deze week licht bloed (oud/bruin) verlies gehad. Sinds twee dagen is dit weg, maar nu is het licht (bruinige, ecru) afscheiding. Af en toe een beetje. Niet de hele dag hoor. Maak me wel zorgen. Is dit normaal??
Hoi Nonam, Het zou nog innestellingsbloed kunnen zijn. Zolang het oud bloed is en bruin blijft is het niet zo erg. Zodra het rood begint te worden is het meestal fout. Dus volgens mij zit je goed..... Er zijn heel veel dames die aan het begin veel oud bloed hadden en een gezon kind op de wereld hebben gezet. (helaas werd het bij mij elke keer rood) Veel plezier een succes met de echo! Ik heb dinsdag de echo Spannend he??
Ja dat was het. Maar nu is het geen oud bloed meer maar heel lichtbruin ecru achtige afscheiding. Je word gek van die onzekerheid. Bedankt voor je antwoord en veel succes dinsdag!
Maar lichtbruin/ecru lijkt me inderdaad gewoon afscheiding, misschien nog een klein beetje vermengt met oud boed. gelukkig maar.... Ik kan mezelf ook helemaal gek maken! Ik hoop dat het voor als allebei alleen onzekerheid is, maar dat alles goed blijkt te zijn Groetjes!
denk ook dat het innestelingsbloed of in elk geval oud bloed is...niet iets om je gelijk zorgen over te maken... het KAN ernstig zijn als je helderrood bloedverliest met of zonder krampen..dan zou ik gelijk je vlos bellen.. heb het ook gehad en gelukkig is alles goed blijven gaan... mocht je het toch niet vertrouwen, kan je altijd bellen, daar zijn ze voor