Terug geven van de BV.

Discussie in 'Voeding' gestart door AnnaS, 28 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi,

Wat ik mij afvraag hoe het bij de andere dames zit met hun kindje die wat BV terug geeft.
    Nu heb ik een heel bewegelijk kindje en juist als ze begint te huilen of druk maakt of last van krampjes heeft dat er dan een mondje vol voeding terug komt. Dus niet met een boog of constant spugt.
    Soms komt het de neusgaatjes uit en verslikt ze zich er echt in en dat vind ik nogal eng gezicht.

Nu heb ik contact opgenomen met de lactatiedeskundige en die gaf mij het advies om zodra ik mijn kindje heb aangelegt en het toeschiet reflex dat ik even haar van de borst moet halen om de eerste melk weg te laten stromen. Cecile drinkt ook vaak heel gulzig in begin. En waarschijnlijk ook echt veel bv-melk binnen krijgt.

Boeren doet ze ook niet altijd na de bv vaak wat later als ik haar even plat heb gelegt.

Ben benieuwd hoe jullie ermee omgaan?
    Als het niet beter word met het advies moest ik sowieso weer contact op nemen.

Groetjes Anna.

2. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Hoi,
    Ik had met Mika hetzelfde probleem. Ik heb inderdaad na de tsr hem eraf gehaald, even wat laten lopen en waar aankoppelen. Meerdere van die pauzes, maar toch bleef hij regelmatig supgen. Dit is helemaal niet erg en niet geheel te voorkomen. Zo lang het bij mondjes terug geven blijft, is het helemaal niet erg.

Groetjes Suusje

3. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    Mark gaf ook een mondje terug, en soms meer dan een mondje terug, naar mijn idee -> spugen.
    Ik ben op een gegeven moment overgegaan naar een borst per voeding; dus voor en na verschonen dezelfde borst.
    Mark geeft nog steeds een mondje terug, maar nu veel minder; hij is ook wat ouder: 12 weken.
    Boeren doet Mark ook niet altijd. Soms als ik hem neerleg, en daarna weer oppak, wil hij weleens boeren. Het verschilt elke keer.

Deel Deze Pagina