Hallo allemaal, is er iemand van jullie ook wel eens terug gezet in tijd? I.v.m. miskramen heb ik meerdere echo’s gehad. Ik zou vandaag eigenlijk 10 weken zijn, vandaag op de echo ben ik terug gezet naar 9+ 4. groetjes, denise
Gebeurd wel vaker wij werden 2 weken teruggezet. Het is allemaal nog zo klein en een mm verschil in meten maakt al snel veel uit. Zou er niet te hard van schrikken
Ja dit is bij mij ook gebeurd bij mijn 1e echo. Ik was 7 weken (was zekee van mijn eisprong), echo meette 6 weken. Een week later meette de echo ineens 8 weken, en bij de echo's die ik daarna weer heb gehad wisselde het ook continu weer een paar dagen. Dat gebeurt dus heel vaak
Laatste zwangerschap meette de echo 6w0d toen ik 6w5d was volgens eisprong. Met termijnecho werd ik opeens 2dagen verder gezet dan volgens eisprong. Oftewel tussen eerste meting en termijnmeting was 7 dagen verschil en was ik opeens eerder uitgerekend dan volgens mijn eigen berekening.
Mijn laatste zwangerschap ook gehad en ik zag de bui al hangen na 3 miskramen. Meerdere echo’s gehad vanaf 7 weken en de grootste afwijking was 6 dagen te klein voor termijn. na tijdje is het rechtgetrokken en liep ik 2 dagen voor. Dochter ligt lekker naast me te slapen op de bank. 3 dagen te klein is nog minimaal, zou me daar niet al te druk om maken. Zag het er verder goed uit? Vruchtzak en hartje?