Hallo allemaal Onzeker onzeker onzeker! ik heb een cyclus van 50 tot 60 dagen. Ovatie testen gedaan ivm gyn dacht dat er een eisprong aankwam binnen 5 dagen maar die kwam niet. Paar weken later eindelijk eisprong gevonden, 2weken bruinverlies, na 2 weken 1 dag overtijd positieve test. Ivm bruin verlies, lange cyclussen dus kon volgens hun ook al stuk langer zwanger kunnen zijn (8 als gynocoloog gelijk had gehad) en zus die 2 miskramen heeft gehad moest k meteen die week op echo komen, 4,5 week voor m'n gevoel veel te vroeg en ja hoor zagen niks. Nog geen holte. Over 2 weken terug komen nu afgelopen donderdag dus. Volgen's mijn berekening 6,5 week. Een holte te zien, vruchtzakje ini mini vruchtje dacht ze, slecht meetbaar dacht 3mm. Wel hartactiviteit! Erg langzaam maar was er! Ze zei gezien we 2 weken geleden niks zagen dit goed is. Maar volgen's mijn berekeningen zou k dit weekend 7weken moeten zijn en dan lijkt me 3mm erg klein? Ze zei misschien late innesteling maar dan had k toch nog niet zo vroeg positief kunnen testen? Maak me er best druk over, iemand dit gehad? Heb nu ook allemaal kleine krampjes in m'n baarmoeder en afscheiding niet echt helemaal wit zoals normaal. Ook niet roze of bruin hoor! Hopenlijk maak ik me om niks zorgen.. 9 jan nieuwe echo..
Hoe moeilijk het ook is: afwachten. Het kan fout zitten, maar zolang je testen positief blijven is er absoluut hoop. (Dit zegt ook weer niet alles, het duurt even voor een test evt. negatief wordt, maar áls 'ie negatief IS dan weet je het.) Kleine steekjes en kraampjes herken ik wel van de eerste fase, kan van het uitrekken van je baarmoeder komen. Als je echt menstruatiekramp gevoel krijgt, dat is meestal niet zo goed. Wanneer dat gebeurt dan herken je dat gevoel vast wel. Vaak krijg je dan ook wat meer (helderrood) bloedverlies. Maar voor nu klinkt het als: afwachten en hoop houden. En je hebt een hartslag, dat is hoopvol hoor!
Wanneer had je een positieve ovu test ? Ik zie in je berichten geschiedenis dat je 3 dec 1-2 op je test had staan. Nu wilt dat natuurlijk niet alles zeggen. Maar stel het was te vroeg beh je natuurlijk korter zwanger. Nog even hoop houden. Ik heb bij mijn zoontje tot 8 weken non stop gebloed vanaf 9 dagen na eisprong.
Ik was 6+5 en was het wurmpje ook 3,3 mm... sowieso is het erg moeilijk meten met die termijn. Ook met goede hartactiviteit trouwens. Heb er toen eigenlijk totaal niet over nagedacht en verder ook prima op groei schema. Vervelend die onzekerheid he? Succes met wachten!
Wat vervelend die onzekerheid weet je al wat meer? Wat apart trouwens dat je.een vroege echo kreeg omdat je zus 2 miskramen heeft gehad. Heeft dat wat met de familie te maken dan miskramen?