Ieuw, vergeleken met deze zijn de MAG's prachtig. Maar ik kan mij niet herinneren dat de HEX bij het grote publiek populair waren.
Ik vind ze niet eens zo lelijk...ze liepen ook echt goddelijk. Ik heb nog altijd 1 paar in de kast staan. De zool ervan is lek. Maar tijdens carnaval doe ik ze weer aan....Die dikke zool voorkomt glas in de voeten
Ik ken ze ook nog, ze liepen echt heerlijk! Heb overigens nog een zo goed als nieuw paar in de kast staan, zwarte. Heb ze 'n jaar of 5 geleden nog gekocht voor m'n werk destijds in de horeca. Heb er iig veel versleten, in allerlei modellen en kleuren. Als ik er nu naar kijk vind ik ze niet mooi meer.
Dit vond ik toen al lelijk! En dan vooral gozers die erop liepen en dan met van die metalen gevallen aan de schoenen! Zie ze trouwens nog steeds weleens voorbij komen moet ik zeggen. De Mag's had ik ook idd!
Het verbaast me dat nog zoveel meiden ze recentelijk nog hebben gekocht. Ik dacht echt dat ze niet meer verkrijgbaar waren, ik heb ze al zeker 10 jaar niet meer in de winkels gezien. Maar ze zijn er dus nog steeds! En ze lopen inderdaad echt heerlijk, het zijn ook gewoon eigenlijk hele goede schoenen.
Er zijn wel meer schoenen die goed zijn voor de voet en er wat leuker uitzien. Maar ik hou er dan ook wel van om er een beetje hip uit te zien haha.
Ik heb ze ook gehad, als laarzen. Mocht ze niet hebben van mijn moeder (was toen 10 of 11 ofzo) maar uiteindelijk toch die laarzen weten te krijgen, ze waren me alleen binnen no time te klein.... haha heb er dus net niks aan gehad
En natuurlijk had je er ook veel nepperds van die je voor een paar tientjes bij van haren oid kon kopen.
Nou, wat waren die dingen lelijk zeg . Ik heb ze altijd lelijk gevonden en dus ook nooit een paar gehad.
Ja hier ook al weer zo oud dat ik mee kan praten over een hype van een jaar of 12/15 geleden en ook ik heb menig bijbaantje gehad om die schoenen te kunnen bemachtigen...... hmm wat zegt dat over mij
oh ja ik had ze ook! De instapper in beige en zwart en liepen heerlijk ja. Mn man heeft ze nog op zolder staan, ook zwarte instapper maar draagt ze nu echt niet meer hoor haha.
Precies, dat gevoel. Ik moet ze hebben! De hoge, de instappers, met een gespje. Dat laatste model vond ik eigenlijk iets minder mooi, maar dat was het allernieuwste model van de MAG dus natuurlijk moest je die gewoon hebben!
haha ik had er ook 2 of 3 paar van ik zeurde bij mijn moeder voor die schoenen ze Zijn heel erg lelijk maar ook duur nu ik terugkijk denkik ohh wat een lelijke schoenen :S