Ik heb hier nog een paar staan, originele, maar no way dat mijn ma daar 200 gulden aan gegeven heeft, dat hadden we niet eens. Geen idee wat ze dan wel gekost hebben, maar dat zeker niet. (en ja, ik weet zeker dat het originele zijn)
ik heb ze nog steeds en ik vind ze heerlijk lopen! heb ze 4 jaar terug gekocht heb ze besteld bij ziengs ik loop er nog elke dag op ik heb de instappers
jaa! die had ik ook! Eerst neppe....twijfelde nog of ik ze wel mooi vind! Daarna had ik die instappers met 2 rijen veters, blauwe geloof ik. Daarna had ik die met platte zool. Ik noemde het altijd mijn dukkies, eend schoenen! creme kleurig waren die! Daar heb ik hee lang op gelopen! Waren super! En dan ind. broek omslaan, enkelsokjes, zodat je een klein stukje bloot been zag. hahaha lache! kus miek
Ik vond Palladiums in het begin ook echt lelijk. Gympies gemaakt op de zool van rubber laarzen. Zo zag ik dat. Later vond ik ze toch mooi en ik heb nu nog een paar halfhoge witte in de kast liggen. Afgelopen zomer niet meer gedragen. Ik vind ze opeens zo zwaar aan mijn voeten .
Nee die heb ik niet gehad...wel van die hele foute schoenen met plateauzolen van de Spice Girls!Was vroeger echt gek van de Spice Girls.
Oe jah die spice girl schoenen..die had ik ook. Witten met een bruin/beige streep was het geloof ik. Die liepen ook erg lekker...maar waren wel erg swik gevoelig. Geen handige schoenen voor iemand met zwakke enkels.
Oooo, ja ik ken ze nog wel. Ik heb nog nooit anders schoenen gehad die zo lekker liepen als de MAGschoenen. MAG Creative Footwear
onvoorstelbaar dat die dingen nog verkocht worden joh! Ik zou toch wel even raar opkijken als ik er iemand mee zou lopen....
Oh ja! Ik had donkergrijze hoge met veters, lichtgrijze halfopen zomerschoenen, de instap-slippers en de hoge laarzen in zwart leer. Jeetje wat heb ik die allemaal veel gedragen!
Oh my god! Je kunt ze inderdaad nog kopen tegenwoordig. Ik dacht werkelijk waar dat die modellen niet meer te verkrijgen waren. Ennuh...119 euro klinkt wel een stuk goedkoper dan 250 gulden destijds! Alles werd met de euro toch 2 x zo duur? Niet mag's dus. 250 gulden toen had psychologisch dezelfde waarde als 250 euro nu. Echt uitgerangeerd zijn ze