Ik moest echt even googelen hoor...maar OMG wat een onwijs lellike dingen hahahahaha Die zijn hier nooit hip geweest hoor, dat weet ik zeker. Bij ons op school liep in ieder geval niemand ermee (en zo ja, dan werd je gruwelijk uitgelachen denk ik). Ik ben trouwens 33, dus ik zou ze wel moeten kennen...vreemd.
Oh ze zijn dus wél hip geweest in Zaandam (daar woonde ik). Nou ja ik zal ze wel uit mijn geheugen geblockt hebben of zo.
Die MAGGS heb ik ook gehad de zomer versie en die hogere met veters beide in beige. Om eerlijk te zijn vind ze nog steeds niet lelijk vond ze toen wel mooier dan nu. IK vind die Uggs en Crocs pas lelijk Oh en die Buffalo's snap nog steeds niet dat ik die schoenen ooit zo graag wilde hebben ergste is heb ze toen gekocht en maar aantal keer aangehad haha
@mikki77: ik ben 26 en toen ik 16 was waren ze superhip, dus zo raar zou het niet zijn als je ze niet kent. Ik had 2 paar, witte sandalen en zwarte hoge met veters. Vond ze trouwens wel erg lekker lopen. Zou ze nu niet meer aantrekken haha
Hier idd ook MAG schoenen gehad, vind ze persoonlijk nog altijd wel leuk en daarbij, ze liepen heerlijk! Hier vind ik dus de UGG's en crocs vreselijk... Maar ja smaken verschillen! Maar wist wel niet dat ze die nog altijd verkochten! Maar zou ze nu niet meer aanschaffen. Zoveel geld geef ik echt niet meer uit aan schoenen... Zo ook de buffalo schoenen. Ik heb ze ook gehad, maar als ik ze nu terug zie, vreselijk joh! Haha!
ik had ook een paar buffalo's, die liepen heerlijk en toen vond ik ze toch zo stoer, als ik er nu aan denk denk ik wat een lelijke schoenen..haha
Ik heb ze ook gehad,te gruwelijk! Had 2 paar rode dus nog niet eens zo heel vreselijk. Gelukkig heb ik ze vrij snel naar de Humana gebracht hehe. Mogen de kindertjes in India er op lopen. Maar ach eigenlijk is dit nog niets. Ik heb ook nike air Max gehad,en nog zeer veel paren en ook nog jarenlang..
ik vond de MAG ook helemaal geweldig alleeen was ik een zuunigerd en had de neppe. Mijn zusje had de echte geloof 2 paar. Maar voor de 30 plussers hebben jullie ook van die uitgewerkte cowboy laarzen gehad met van die stalen punten en dan een levi's met iets langere pijp zodat dat lekker kon slijten? Vond ik helemaal gaaf. Ik ben nu 32 was toen denk ik 14 jaar ofzo
omg! haha die macs heb ik nooit gehad, maar die buffalos en hex wel Af-schuw-elijk!!!! Hoe ik daar op heb kunnen lopen, ze zaten wel lekker! Soms zie ik er nog weleens mensen op voorbij komen.. en inderdaad mannen op buffalos haha bah!
Whahah! Ja, tuurlijk ken ik het haha! Ik had 2 paar, beiden van mijn toenmalige werkgever gekregen (werkte in een schoenenwinkel). Ik had die hoge, maar ook 1 met een lage zool. Die was best mooi. Even googlen voor een plaatje.
maggs ieuw... ik heb ze zelf nooit gehad vond ze toen al neit mooi al mijn vriendinnen wel die zworen erbij. zelfs me schoonma had ze toen haha heb wel buffalo`s gehad die zaten werkelijk waar heerlijk. die verkopen ze hier trouwens nog hoor maar nu ook modernere modellen...
Hahahaha! Zit op de webshop van MAG te kijken, nooit geweten dat ze die dingen nog verkopen!! En de lelijkste modellen nog wel !! Mijn favoriete pantoffeltjes staan er dan weer niet bij