Terug in de tijd

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 19 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    Logeren bij opa en oma met broer, zus, neefjes en nicht (met zn 6e, vraag me nu af wat oma wilde :p en nu blijkt dat opa er een hekel aan had, nooit gemerkt). Fijne herinneringen aan die dagen, oom eb tante die toen nog in Nl woonde, nicht nog zonder het zware leed van kind verliezen...

2. Zulema

Zulema Fanatiek lid

8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    ❤️ Ik denk persoonlijk dat dit al langer bij je oma in haar hoofd zat, wel super naar, sterkte.

3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Lief dank je het is zo lang geleden inmiddels. We hebben mijn verjaardag die dag gevierd en niemand heeft mij iets verteld dat oma voor de deur overleden in het busje gevonden is. Pas een dag later hebben ze het mij verteld en ik heb jaren (denk tot mijn 20e) geloofd dat ze de dag na mijn verjaardag overleden was aan een hartstilstand. Denk dat mijn ouders dat toen goed aangepakt hebben op die manier want als kind heb ik nooit dat rotgevoel erbij gehad. Pas nu ik zelf ouder ben gaat die vraag vaker door mijn hoofd heen.

citroenrasp en Zulema vinden dit leuk.
  4. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    @GossipGirlxoxo Ik denk ook dat je oma het al langer van plan was, maar wat een liefde voor jou om jou alles bij het leven te geven zodat ze zeker wist dat het bij jou kwam ❤️

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dat zeker ❤ en het "leuke" is dat ik veel van die sierraden nu zelf echt draag. En ik ben erachter gekomen dat ik mijn gevoel voor matchen echt van haar heb, bij elke outfit had ze wel een set sierraden. Oorbellen, ketting, armband en soms met broche en haarspeld als set bij elkaar met de kleur stenen erin die bij haar outfit hoorde. Ik begin de laatste jaren het pas zelf te dragen zo nu en dan. Die kist heeft heel lang dicht gezeten.

Susy, citroenrasp en Loveischocola vinden dit leuk.
  6. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik zou wel weer terug willen naar de tijd dat ik een jaar of 21/22 was, heerlijk feesten, zuipen, drinken, mannen versieren, ervaring opdoen, genieten, concerten, vakanties, elke dag in de weer! En een prachtig lichaam xD en ik vond mezelf toen dik, ongelofelijk.. als ik die foto's nu zie denk ik och och och..

snoes79 vindt dit leuk.
  7. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Schoolreis in 5 VWO naar Rome... Een week lang alleen maar lachen, gieren, brullen.

8. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Naar de tijd dat we met alle kinderen uit de buurt de sproeier buiten op straat zette en met z’n alle er heerlijk onder speelden.
    Ik was een jaar of 7/8.
    Die paar auto’s die er kwamen parkeerden aan het andere eind van het straatje, ouders op bankjes buiten met koffie, thee en limonade. De eenvoud, de gezelligheid, bijna geen auto’s en en nog veel groen.

Nu is het een betonnen straat met kliko’s in t zicht, overal auto’s, geen sprietje groen en bijna geen kinderen meer op straat. Ik zou er nu echt niet willen wonen

9. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    24,3 en 24,6 (het was een tweeling, maar de 2e kon nog 3 dagen langer blijven zitten). Ze hebben 3 dagen en 3 weken op de NICU gelegen, daarna waren er teveel complicaties. (Jij werkt op de NICU toch?)

Goede vraag of het had kunnen worden voorkomen, dat zullen we nooit weten, maar nu zal ik altijd die vraag houden, ook al hebben we er echt alles aan gedaan. Ik heb nu nog 2 prachtige zoontjes gekregen die ik mag zien opgroeien, maar het blijft altijd een gemis.

10. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Ohh er zijn zoveel momenten die ik weer zou willen beleven, mijn familie is er allemaal nog gelukkig behalve mijn overgrootmoeder, daar ging ik altijd op woensdagmiddag heen, bleef ik daar lunchen en eten, potje kaarten en leerde oma mij breien. Daar zou ik wel naar terug willen.

Ik heb ook op een cruiseschip gewerkt toen ik 22 was, dat was ook een fantastische tijd die ik nog wel eens over zou willen doen. 8 maanden lang feest, alle tours op verschillende plekken in de Caribbean gedaan, overnight op zaterdag in de Bahamas, chillen in de crewbar, crewparty's en daarna nog naar de pianobar, was echt een geweldige tijd.

Of nog verder terug, naar de middeleeuwen met die prachtige jurken, zonder auto's, telefoons etc. Of naar de Romeinse tijd en dan in Rome of naar de Vikingen, ik zou ook een schildmaagd willen zijn!

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  11. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.121
    113
    Home
    Naar m'n vakantie met vriendinnen toen ik geslaagd was voor VWO
    2 weken kreta wat een fijne tijd was dat

12. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik heb een niet zo leuke jeugd gehad, veel dingen verdrongen waaronder dus ook de leuke dingen.

Ik zou 1,5 jaar terug in de tijd willen en het laatste jaar van mijn moeder over willen doen, vaker langskomen en vaker praten.

Wat ik nog wel herinner was mijn vrijwilligerswerk dat ik vanaf mijn 15de in de zomer deed. Geweldige tijd. Wat we daar allemaal hebben beleefd ........ :oops::D:rolleyes::roflmao:

En de logeerpartijtjes bij mijn oma.

De eerste 3 maanden van mijn dochter opnieuw beleven, met name de bevalling.

Deel Deze Pagina