Hoi allen... Om maar even met de deur in huis te vallen, ik heb oud bloed... Ik ben 27 januari ongesteld geworden (erg heftig) en 20 januari ( een week eerder ) had ik een schimmelinfectie gehad (lekker onderwerp hè...sorry ) 2 januari was mijn menstruatie gelukkig weer weg, ik heb verder geen test gedaan, omdat ik menstrueerde.. Nu komt het, ik ben net na de wc geweest, moet nogal veel kleine plasjes doen, en ik had oud bloed, met een klein bruin propje erbij...(lijkt me sterk dat dit een restantje van de menstruatie is toch??) Dit kan toch geen innesteling zijn?? Heb een cyclus van 32 dagen en de 14e moet ik weer een eisprong hebben...snap er helemaal niets meer van...misschien morgen even een testje doen?? Wat ik wel merk aan mezelf is dat ik weinig eetlust heb...terwijl ik gek op eten ben!!
hoi hoi ik had een paar dagen voor mijn eisprong ook beetje bruinverlies dat duurde 1 dag 4 dagen erna had ik me ei en kijk nu me banner, hou effe deze dagen in de gaten dat je ei komt eventueel met ovutestjes.
ik had het dinsdagochtend ook en heb dinsdagavond ovu test gedaan en had mn ei! @felina, zag dat je ook op mijn topic had gereageerd, super hoor! gefeliciteerd met je zwangerschap! laten we hopen dat voor framboosje en mij dezelfde uitslag te wachten staat!
nou elke dag eigenlijk wel...... ervoor en erna ook totdat de ovutest lichter werd, en ik zij tegen me vriend nu is het wel genoeg want hij vind het alleen maar leuk hahaha.
ja dat is bij ons ook geen probleem haha, hebben het de afgelopen maanden elke keer rondom mn ei elke dag gedaan en haddan nu zoiets van: we gaan het dit keer om de dag doen.
Hoi.. bedankt voor jullie snelle reactie;s, ik heb vanmorgen voor de zekerheid een testje gedaan, 2v5vk en hij was negatief, waar ik ook vanuit ging, maar nooi bij stil gestaan dat het ook eventueel mijn ei kan zijn, maar dan heb ik wel een vroege!!Is dat dan wel normaal?? Heb het ook nooit eerder gehad dat ik er bloed bij heb...maar ja..ben ook een hele tijd aan de pil geweest voorheen, en dit is mijn 3e ronde...we wachten af!! @ Felina van harte gefeliciteerd... @ Denise...we gaan ervoor!!
ik had dat ook nog nooit gehad en afgelopen disndag ineens op cyclusdag 12, dus was ook erg vroeg en was ook een beetje bang dat het weer ongi was die doorkwam.. maar ovu testen geven dan toch zekerheid! heb je die al gedaan? ik zit nu in ronde 5,maar het wachten en die onzekerheid iedere keer weer, vreten me echt op!
Ik heb nog geen ovutest in huis, we zijn met de 3e ronde bezig en hadden ons voorgenomen om het eerst te proberen met wat klussen..maar misschien is het een goede optie, geeft mij ook wat meer zekerheid..waar kan ik ze kopen, en welke gebruiken jullie en zijn ze duur, en hoe gaat het in z'n werk....ovutesten zijn namelijk helemaal nieuw voor me...
dat had ik me ook voorgenomen, maar het geeft je veel meer zekerheid. je kan ze bij elke drogist kopen en van meerdere merken. ik heb eerst die van zwanger&kids gebruikt, die kosten 5.95 euro voor 5 en 10.95 voor 10 en ga zo maar verder daarbij moet je steerpjes aflezen, maar omdat ik dat nogal lastig vind, dun streepje, dik streepje, etc heb ik er nu voor gekozen die van clearblue te gaan gebruiken. die zijn wel wat duurder maar dan krijg je gewoon een smiley te zien al shij positief is en een rondje als hij negatief is.. veel duidelijker dus! tis maar net waar jij je goed bij voelt!