bewegen baby: niet elke dag te voelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door friezin, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Hallo meiden,

Momenteel zit ik in de 22 week van mijn zwangerschap.
    Sinds enkele weken voel ik de baby en dat is natuurlijk hartstikke mooi.
    Het vervelende van deze periode vind ik dat ik soms de baby helemaal niet voel. Ik word daar erg onzeker van. Een vriendin van mij zei dat dit tot de 28ste week kan duren.

Is het normaal dat je de baby (in het termijn waar ik me nu in bevindt) niet altijd voelt?

Groeten van friezin

2. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ja hoor is normaal ik voel de kleine af en toe ook even niet, dan check ik het allemaal maar ff met de angelsound want ook ik zat na 1 dag al in de rats.

Maar vanaf week 28 moet je de kleine ongeveer 10x per dag gaan voelen. Eerder is er geen touw aan vast te knopen.

En mocht je je echt zorgen maken, bel de vk daar zijn ze voor!

3. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja hoor maak je niet te druk. Vanaf 28 weken moet je je kindje elke dag voelen.

4. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Hoi Mamalieske,
    Bedankt voor je antwoord. Wij hebben geen angelsound, wel zo'n toeter waarmee mijn man het hartje kan horen. Eergisteren heeft hij nog geluisterd en vond het hartje nog. Maar ja..het ligt er ook maar net aan hoe de baby ligt. Eigenlijk moet ik me er niet te druk over maken, vooral nu ik weet dat het dus heel normaal is.
    Maar je weet wel hoe dat gaat.

Groeten van Friezin

5. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Friezin heel normaal hoor dat je je druk maakt, welke zwangere vrouw doet dat nou niet ;)
    Rond die tijd had ik het ook al een week iedere dag gevoeld en toen ineens een paar dagen niet, bah. Maar inderdaad het hoort erbij en vanaf week 28 hoeft het pas elke dag.
    Fijne zwangerschap.

6. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Meiden,

Ben nu bijna 30 weken maar ik voel mijn baby niet de hele dag door...ongeveer 3 keer per dag.

Het lijkt wel of ze steeds rustiger wordt soms. Wat zijn jullie ervaringen? Heb ik gewoon te maken met een rustige baby of moet je het echt de hele dag door voelen?

Groetjes,

Marijn

7. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    het is echt waar. Bij zowel Merijn als bij onze 2e knul heb ik tot vorige week nog echt lange periodes gehad dat ik hem weinig tot niet voelde.. en nu ineens voel ik hem wel heel veel per dag sinds een paar dagen.

het is vreemd, maar die 28 weken klopt bij mij in ieder geval als een bus

Deel Deze Pagina