terug loop bv

Discussion in 'Borstvoeding' started by snoet, May 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snoet

snoet Bekend lid

Feb 3, 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Sinds een week of 2 lijkt het wel of me bv terug loopt, is daar nog iets aan te doen??

Overdag komt hij niet zo heel vaak maar nachts 2 á 3 keer. En dan valt hij in slaap aan de borst, maar heeft dan zeker nog niet goed genoeg. Want als ik hem terug leg begint hij te huilen en wil hij toch nog voeding. Tijdens het voeden trekt hij ook erg aan me tepel. (auw)

Kan het zijn dat de bv terug loopt door het slechte eten van mezelf??

Hij is nu 8 mnd en dat is natuurlijk al mooi, maar ik wil helemaal nog niet stoppen!!

groet snoet

2. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    #2 evenstar, May 15, 2010
    Last edited: May 15, 2010
    Waarom eet jij slecht?

Dat kan op zich wel invloed hebben, hoewel je vooral genoeg vocht moet binnenkrijgen.

Vaker aanleggen, een regeldagje houden (zoek een grijze dag uit en leg hem zo vaak mogelijk aan), GEZOND ETEN!, en zorgen dat je je rust goed pakt... dat zijn dingen die ik iig lees als tips bij terugloop.

3. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

Dec 9, 2009
    916
    1
    16
    Hoi snoet,

Ik had het ook met 7 maanden dat de bv enorm terugliep.
    Natuurlijk ook door de bijvoeding, ik gaf eerst bijvoeding en daarna de borst.
    Heb het advies gekregen om het andersom te doen. Dat helpt echt!!
    Maar mn dochter heeft de 6e ziekte gehad en heeft ook 3 weken heel slecht gedronken (300gr aangekomen in die maand).
    Maar door de eetpatronen aan te passen, ging alles weer langzaam goed.
    Nu weer als vanouds, wat ik nooit had verwacht, want hoeveel tijd er toen ook tussen zat, mn borsten waren nagenoeg leeg :(
    Mn dochter eet zó goed nu, peoh, een hele opluchting.

Enne, ik ben van 2 broodjes op een dag naar 5 broodjes op een dag gegaan, en het heeft niets uitgemaakt bij mij qua borstvoeding!! ;)

Share This Page