hoi hoi. Mag je als je borstvoeding geeft wel een verdoving krijgen bij de tandarts? En als het mag kan de kleine dan gelijk daarna drinken bij je? Alvast bedankt! Groetjes Mamzie
Bij de meeste verdovingen kun je gewoon doorgaan met borstvoeding geven. echter is het mij nu niet duidelijk wat je aan verdoving krijgt. Ik raad je dan ook aan om dit even met de tandarts te overleggen en te vragen of hij het weet. wanneer jullie twijfelen raad ik je aan je kind de eerste voeding na de verdoving uit de fles te geven en zelf te kolven en deze voeding weg te doen. de voeding daarop kun je gewoon weer geven. het is zonde maar wel veilig.
Bedankt voor je antwoord. Het probleem is dat het me nog steeds niet lukt om te kolven. Ik kan een beetje er uit krijgen maar zeker geen hele voeding laat staan de borst leeg kolven. Weet je zo welke verdoving ( de namen ) wel veilig zijn? Of wat voor soort?
Ik weet zo niet welke verdovingen tandartsen gebruiken. echter kun je er misschien nog rekening mee houden op welke tijd je naar de tandarts gaat. wanneer je afspraak net na de voeding is zit er weer een hele tijd tussen tot de volgende voeding. wanneer je afspraak net voor de voeding is zou ik er zeker mee wachten. Ik zou het probleem gewoon is voorleggen aan de tandarts.