ik voel me de laatste dagen steeds onzekerder vraag me steeds af zou het nog wel goed zitten ik weet nog steeds niet hoe het voelt om zwanger tezijn. natuurlijk vind ik dit heel erg lekker maar word er nu toch ook welheel erg onzeker van denk steeds maar zou ik wel zwanger zijn zou het nog wel goed zitten weet dat ook die onzekerheid erbij hoor maar moest het gewoon even kwijt ben blij als ik een keer een echo heb gehad groetjes summer
hoi summer, ik snap pcies wat je bedoelt, ik heb ook niet heel erg last van kwaaltjes en denk soms t zelfde, zou het goed zijn/ gaan etc. erg vervelend he.. ik denk ook idd dat als je de eerste echo hebt gehad en je het hartje hebt horen kloppen dat er dan al een heel stuk onzekerheid wegvalt. en voor de rest kan ik je alleen maar zeggen, probeer gwoon positief te blijven denken, zeg ik ook telkens tegen mezelf hihi geniet er van meid! X nicci
De eerste echo scheelt zeker al een stuk, alleen duurde die opluchting bij mij (was toen 7w 4d zwanger) niet zo heel erg lang en was ik daarna weer bijna even onzeker als daarvoor... Totdat ik weer een echo kreeg met 11w 3d, toen zag ik een echt klein kindje op en neer springen en op de echo was het zelfs al 12 weken 'oud' Nu is mijn onzekerheid eigenlijk helemaal weg, eindelijk!! Denk toch dat die 12-weken-grens heel wat doet met je gemoedstoestand
hey summer, wat ben ik blij dit te lezen, zo voel ik mij dus ook al een tijd! heb het tegen mijn man en moeder gezegd dat ik zo onzeker was en of ik niet wist of het wel goed ging etc etc zij vinden dat ik niet zo van het negatieve uit moet gaan, daar hebben ze ook wel gelijk in, maar een schoonzus van mij is echt ziek geweest rond 6/7 weken zwangerschap, niet dat ik dat ook wil, maar het is wel een teken. vandaag was ik wel wat misselijk op mijn maag, maar dat komt waarschijnlijk door de hitte! ach ja, ik wens je veel succes de komende weken tot 4 aug. ik mag de 7e voor het eerst, misschien lucht dat idd op!! gr. rachelle
rustig aan summer.... ik heb dit gevoel ook zo heel af en toe ook omdat ik weinig kwaaltjes heb. En af en toe onwijs kramp in me buik. Maar ik kan het goed van me af zetten. Ik hoop dat jij dat ook kan, als is het dan na de eerste echo! maar kom op meid, er is niks om je druk{ker} te maken! Want het klinkt keihard, maar dat zeg ik altijd tegen mezelf; als het fout zit dan komt het toch wel af en daar kun je zelf niks aan doen! misschien helpt deze gedachte jou ook wel! suc6 meis.... houvol!
wat een lieve reakties allemaal weet ook wel dat ik niet de enige ben positief probeer ik zowie zo te blijven 4 augustus heb ik de intake bij de vk helaas heeft ze geen echo apperaat en zal ik daarna nog een afspraak moeten maken in het ziekenhuis voor een echo hoop echt dat ik hem krijg voor de 12 weken
heel herkenbaar. het is allemaal erg spannend. ik had ook een echo met 6 week en daarna niet meer. ik was eerst gerust en nu weer een beetje afgemat, morgen moet ik weer voor een echo, spannend hoor!!! ik ben zo benieuwd
Hoi hoi, wat herkenbaar allemaal. Maar het is idd zo als je eenmaal het hartje gehoord hebt en de echo gehad hebt dat het allemaal zo van je afvalt en het besef er echt is dat je zwanger bent. Had voor die tijd ook geen last van kwaaltjes, was alleen erg moe. Maar nu ook mijn buik begint te groeien is het toch allemaal heel erg echt aan het worden. Probeer niet te veel te piekeren en geniet lekker van je zwangerschap. Groetjes Michelle81
Kan het me ook goed voorstellen hoor...ik heb op zich ook weinig kwaaltjes en afgelopen zaterdag had ik ineens wat bloedverlies. Schrok hier zo van dat ik maandag van de VK even langs mocht komen. Het was waarschijnlijk een innesteling geweest maar nu heb ik wel alvast een echo gehad en daar was ik echt superblij mee. Dat is toch pas het echte bewijs dat het goed zit, ook al probeert iedereen je op te beuren.
Alles was oke!! HEt hartje klopte mooi ritimisch, hij was 3 cm lang, precies 10 week en 1 dag! Super om te zien! Hij bewoog ook enorm! Nu is het al een druk kind