wat kan een mens blij zijn om ongesteld te worden ! ik zit in het icsi traject en moet nu eerst 3 weken aan de pil om vervolgens te starten met spuiten e.d. nu was het zo dat als ik voor vandaag ( zaterdag) niet ongesteld zou worden het te laat was om voor de zomerstop de 1ste icsi te hebben, dan zou ik moeten wachten tot 18 augustus. aangezien ik totaal geen tekenen had van komende menstruatie zag ik het somber in en was ik nogal heull erg verdrietig .. maar gister ineens heeeeel erg buikpijn, en ja hoor ! daar waren de duiveltjes nog nooit zo blij geweest om ongesteld te zijn( en manlief ook niet), nu kan ik mooi voor de zomerstop nog een icsi hebben . moest het even kweit hihi.
Wat fijn! Heel veel succes!! Ik dacht dat ze alleen bij ons aan zomerstop doen, maar het komt dus vaker voor, goed om te weten
Super meis!!! Raar hè hoe je het ene moment enorm blij bent met een menstruatie terwijl je het andere moment juist erg teleurgesteld en verdrietig wordt van die menstruatie...... Heel veel succes en dat die menstruatie na de ICSI, maar mooi weg mag blijven