Wie is er lid van het humanistisch verbond?

Discussie in 'De lounge' gestart door Rabarber, 17 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Wie is er lid van het humanistisch verbond en wat zijn je ervaringen met betrekking tot de activiteiten die ze organiseren? Ik overweeg om lid te worden o.a. om in contact te komen met gelijkgestemden. Ik zie op de site dat ze allerlei activiteiten organiseren, maar het maakt nogal een suffe indruk :). Klopt dit of valt dat wel mee? En organiseren ze ook activiteiten voor kinderen en gezinnen?

Ik ben benieuwd naar ervaringen :).

2. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Misschien een idee om eens naar een activiteit te gaan? Volgens mij is het open voor iedereen. N.a.v. dit topic lijkt het mij eigenlijk ook interessant!

3. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Vroeger hadden wij een uurtje humanisme in de week op de lagere school. Ik zou gewoon eens naar een bijeenkomst gaan. Kun je kijken of je je daar thuis voelt of niet.

4. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Inderdaad je kan gewoon naar een activiteit zonder direct lid te worden. Dat zie ik nu pas. Ik vind de activiteiten bij de jonge humanisten wel interessant, maar ik ben een grensgevalletje of ik jong genoeg ben om hier bij te horen ;).

Het lijkt mij ook leuk om in contact te komen met andere ouders. Wij proberen onze kinderen volgens de humanistische waarden op te voeden en ik ben benieuwd hoe andere ouders dat doen.

We zullen zien. Ik ga even contact met ze opnemen en vragen welke activiteiten leuk is om voor de eerste keer te bezoeken.

Deel Deze Pagina